ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399     |     کد : 193617

امام جمعه سردرود:

نتیجه‌ آشکار سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تسریع شکل‌گیری جبهه متحد مقاومت است

امام جمعه سردرود ضمن محکوم کردن آشکار سازی روابط امارات و آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، نتیجه‌ای این اقدام را تسریع شکل گیری جبهه متحد مقاومت عنوان کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی: امام جمعه سردرود ضمن محکوم کردن آشکار سازی روابط امارات و آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، نتیجه‌ای این اقدام را تسریع شکل گیری جبهه متحد مقاومت عنوان کرد.

حجت الاسلام جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردرود، آگاهی و آینده نگری را از مصادیق تقوای سیاسی بر شمرد و اظهار کرد: شناخت برنامه‌های دشمن برای آینده از وظایف مومنان است.

وی با بیان این‌که ایران هراسی با عملیات روانی، تنش آفرین جلوه دادن ایران و بزرگ نمایی دروغین هزینه‌های دفاعی از برنامه‌های مهم دشمن برای یک سال آینده است، افزود: مخدوش کردن چهره‌های نیروهای مسلح و نیز ترور شخصیت چهره‌های برجسته مقاومت اسلامی در ایران و کشورهای جبهه مقاومت از دیگر اهداف دشمن است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های فزاینده ایران اسلامی در عرصه بهداشت و درمان، تاکید کرد: دشمن زمانی کمبودهای دارویی را به تحریم و نوع رابطه ایران با آمریکا گره می‌زند و از طرفی تلاش می‌کند مردم را نسبت به کادر زحمت کش پزشکی بی‌اعتماد کند.

حجت الاسلام جلیلی با گلایه از گرانی‌های لجام گسیخته و بی‌منطق، تصریح کرد: دشمن همانند مگس روی زخم‌های نوسانات ارز، خودرو، بورس و کسادی بازار می‌نشیند و به دنبال سیاه نمایی و معرفی ایران به عنوان کشوری فلاکت زده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: دشمن سعی می‌کند دوگانه سازی معیشت و امنیت و همچنین مقاومت و معیشت را مطرح کند و در جو عمومی چنین وانمود کند که مشکلات معیشتی درنتیجه ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی در مقابل ظالمان و مستکبران است.

وی خواستار شد: دولت باید فعال‌تر به وظایف کنترل باز بپردازد تا سوء استفاده کنندگان برداشت نکنند که در آخرین سال دولت، بازار رها شده است.


نوشته شده در   شنبه 29 شهريور 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode