ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 شهريور 1399     |     کد : 193601

فرمانده سپاه عاشورا:

جوانان بسیجی آماده حضور در همه‌ی عرصه ها هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: پیام بسیجیان عزیز این است که آماده حضور در همه عرصه ها و صحنه ها هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: فرمانده سپاه عاشورا گفت: پیام بسیجیان عزیز این است که آماده حضور در همه عرصه ها و صحنه ها هستند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

سردار عابدین خرّم روز چهارشنبه در جمع گروهان‌های اقشار سپاه ناحیه غدیر تبریز ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: امروز در محضر خانواده های معظم شهدا هستیم. بسیج یعنی مجموعه متشکل از کسانی که جان خود و میوه دل و خون رگ‌ خود یعنی جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی ادامه داد: ما خاک پا و دستبوس تمامی بسیجیانی هستیم که همیشه و در همه عرصه ها حاضر بودند و از اینکه امروز و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس اینجا جمع شده اید تا با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کنید، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیز با همین شکل  و شمایل و با همین هدف توانستند کشور را در دنیا سربلند کنند، خاطرنشان کرد: پیام امروز بسیجیان این است که از همه اقشار  که تنها بخشی از آنها امروز در این مکان جمع شده اند، همواره آماده حضور در همه عرصه‌های انقلاب هستند. همانطور که در موضوع مقابله با ویروس کرونا همین مکان مملو از حضور بسیجیانی بود که ماسک و مناد ضدعفونی کننده پخش می‌کردند.

سردار خرّم ضمن عرض خیر مقدم به سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، از سردار سلیمانی خواست تا سلام همه مردم آذربایجان را به رهبر معظم انقلاب ابلاغ کند و تاکید کرد: به حضرت آقا بگویید که مردم تبریز و آذربایجان با همان شعار اول انقلاب پای کار هستند و همچنان می‌گویند«آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» و شعار بعدی ما عبارت است از «آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز»

وی در پایان گفت: این جوانان بسیجی بعد از کذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، پا در جای باکری ها، شفیع زاده ها، تجلایی ها و... گذاشته اند و ان‌شاءالله در این مسیر ثابت قدم خواهند بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 27 شهريور 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode