ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399     |     کد : 193395

با پیروزی برابر نفت رخ داد؛

تراکتور نخستین فینالیست جام حذفی/ سرخ‌های تبریز در یک قدمی جام

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به عنوان نخستین تیم راهی دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور شد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به عنوان نخستین تیم راهی دیدار فینال جام حذفی باشگاه های کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه به میزبانی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که در پایان جدال سرخ‌های تبریز و سفیدپوشان نفت مسجدسلیمان با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید تا این تیم فینالیست شود.

در نیمه اول اکثر دقایق بازی در اختیار شاگردان ساکت الهامی بود که صاحب چند موقعیت مطلوب برای گلزنی هم شدند اما فرعباسی دروازه بان نفتی‌ها با چند واکنش خوب اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

در مقابل نفتی‌ها هم یک بار صاحب موقعیت خوبی برای رسیدن به گل شدند که محمدرضا اخباری با واکنشی خوب اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول نفتی‌ها سعی کردند از زیر فشار حملات تیم میزبان خارج شوند اما تراکتور که برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کرد بر فشار حملاتش اضافه کرد اما در نهایت نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم تراکتوری‌ها بازهم در رسیدن به گل برتری عجله داشتن و برخلاف نیمه اول این بار موفق عمل کردند و در دقیقه ۴۷ روی همکاری خوب اشکان دژاگه و سعید مهری باعث شد مهری با ضربه‌ای زیبا و دقیق دروازه تیم جنوبی را باز کند.

پس از این گل نفتی‌ها تا حدودی از لاک دفاعی خارج شدند تا بتوانند گل تساوی را وارد دروازه تراکتور کنند. در دقیقه ۷۵ این دیدار اما اتفاقی رخ داد که کار تراکتور رو سخت کرد. رضا اسدی که نیمه اول به دلیل هند عمدی یک کارت زرد از بیژن حیدری گرفته بود، در صحنه ارسال کرنر بازهم به عمد با دست به توپ ضربه زد که این بار هم کارت زرد گرفت و با کارت قرمز از بازی اخراج شد.

در دقایق پایانی نفت مسجدسلیمان فشار زیادی را روی دروازه تراکتور وارد کرد تا به گل تساوی برسد که در دقیقه ۹۲ می‌توانست به این مهم دست پیدا کند اما ضربه کم دقت مهاجم این تیم از روی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۴ تراکتور می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند اما محمدرضا آزادی در موقعیتی تک به تک نتوانست در محوطه شش قدم به توپ ضربه بزند تا یک موقعیت عالی از این تیم گرفته شود.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی را روز چهارشنبه ۵ شهریور تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهند کرد تا حریف تراکتور در فینال شوند.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 5 شهريور 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode