ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 مرداد 1399     |     کد : 193342

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب:

مراسم طشت گذاری و شبیه خوانی محرم در سراب برگزار نمی شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: مراسم طشت گذاری و شبیه خوانی محرم در سراب برگزار نمی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: مراسم طشت گذاری و شبیه خوانی محرم در سراب برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صفوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب ظهر امروز در نشست توجیهی عزاداری‌های محرم الحرام در معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: امسال مراسم طشت گذاری، شبیه خوانی و علم گردانی و پیاده روی هیأت‌ها به علت شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۶ هیأت حسینی در سراب در سامانه بیرق یاداورشد: حدود عزاداری هیأت‌ها مشخص شده و نشست‌های متعددی با اعضای هیئت امنای حسینیه‌ها و هیأت‌های حسینی برگزارشده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها تصریح کرد: بدون شک به بهترین نحو ممکن سوگواری‌ها برگزار خواهد شد و دراین زمینه از ظرفیت فضای مجازی بهره خواهیم برد.

ابراهیم خلیل بایرامی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در این جلسه گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت یاران هیأت‌ها و حسینیه‌ها مشخص و آموزش‌های لازم را در زمینه مسائل مرتبط با کرونا فرا گرفتند تا با راهنمایی‌های خود زمینه عزاداری عاشقان اباعبدالله را فراهم کنند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی بین مردم و نقش مهم نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها در این مورد اظهار داشت: به جای نذر خوراک گرم و پخش مایعات و شربت بهتر است نذورات به سمت نذر ماسک و اقلام بهداشتی و نیز اقلام خام غذایی سوق داده شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در این نشست به تشریح پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 31 مرداد 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode