ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1399     |     کد : 193097

شهردار تبریز:

جشنواره فرهنگی غدیر زمینه‌ساز معرفی فرهنگ شیعی تبریز است

شهردار تبریز گفت: فرهنگ شیعی این شهر در روزگار کرونایی با برگزاری مجازی جشنواره فرهنگی - هنری و رسانه‌ای غدیر قابل معرفی است.

شهردار تبریز گفت: فرهنگ شیعی این شهر در روزگار کرونایی با برگزاری مجازی جشنواره فرهنگی - هنری و رسانه‌ای غدیر قابل معرفی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین‌باهر، روز دوشنبه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل این شورا، افزود: در معرفی فرهنگ شیعی تبریز باید از توان دیگر دستگاه‌های فرهنگی مانند بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و حوزه هنری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تبریز نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام است و این موضوع تکلیف سنگینی بر دوش ما نهاده است، اظهار داشت: فرهنگ غدیر در این شهر به عنوان مهد تشیع باید آنچنان پررنگ شود که همچون سایر حوزه‌های فرهنگی بتوان رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرد.

شهردار تبریز گفت: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت‌ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده است، اما می‌توان از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین غدیر بهره‌مند شد.

شهین باهر، ادامه داد: بحث غدیر مختص بنیاد غدیر نبوده و باید از توان و پتانسیل همه دستگاه‌ها در این زمینه استفاده کرد تا این واقعه تاریخی نمود بیشتری داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همدلی و همیاری شهردار تبریز در مناسبت‌های انقلابی و مذهبی، فراسازمانی، برادرانه و بر اساس عشق به نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام رسول برگی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت بالای مردم تبریز افزود: ایشان در سال گذشته ۲ بار از تبریز به نیکی یاد کردند که یکی در زمان اغتشاش‌های آبان و دیگری ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود که این مهم، تنها در پرتو همکاری جمعی به خصوص حمایت‌های شهردار اتفاق افتاده است.

وی در این دیدار با اهدای لوح سپاس به شهین باهر از تلاش‌ها و حمایت‌های وی در برگزاری آئین‌های انقلابی و مذهبی قدردانی کرد.


نوشته شده در   سه شنبه 7 مرداد 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode