ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 تير 1399     |     کد : 192903

خوراکی‌هایی که به بهبود آرتروز کمک می‌کنند

این روز‌ها بسیاری از افراد از مشکل آرتروز رنج می‌برند. مطالعات نشان می‌دهد بیش از ۱۰ میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به مشکلات آرتروز هستند.

این روز‌ها بسیاری از افراد از مشکل آرتروز رنج می‌برند. مطالعات نشان می‌دهد بیش از ۱۰ میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به مشکلات آرتروز هستند. خوشبختانه اگر شما به مشکلات آرتروز مبتلا باشید، با اضافه کردن میوه‌های خاصی به رژیم غذایی روزمره می‌توانید به کاهش علائم خود کمک کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :این روز‌ها بسیاری از افراد از مشکل آرتروز رنج می‌برند. مطالعات نشان می‌دهد بیش از ۱۰ میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به مشکلات آرتروز هستند. خوشبختانه اگر شما به مشکلات آرتروز مبتلا باشید، با اضافه کردن میوه‌های خاصی به رژیم غذایی روزمره می‌توانید به کاهش علائم خود کمک کنید.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، آرتریت یک بیماری شایع در سراسر جهان است و بر روی چندین گروه سنی تأثیر دارد و بیشتر در مفاصل زانو، لگن، دست و پا تأثیر دارد. در حقیقت، آمار‌ها نشان می‌دهد که اختلال مزمن اسکلتی عضلانی شایعترین علت ناتوانی در ایالات متحده است که با درگیری همه ساختار‌های مفصلی در بدن ما مشخص می‌شود، معمولاً درد مفاصل، منجر به کاهش مشارکت در فعالیت‌های روزانه و کیفیت زندگی ضعیف‌تر می‌شود.

آلبالو
آلبالو به علت رنگ قرمز خود که از آنتوسیانین آنتی اکسیدان دریافت می‌کند، دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به مفاصل شما کمک کند. آن‌ها همچنین فوق العاده خوشمزه هستند و می‌توانید به عنوان یک میان وعده سالم از آن استفاده کنید. ایک مطالعه نشان داد که نوشیدن آب آلبالو تا دو بار در روز به مدت سه هفته منجر به کاهش قابل توجه وضعیت التهابی مفاصل می‌شود.

آووکادو

آووکادو که اساساً به عنوان یک میوه پرخاصیت در نظر گرفته می‌شود، به راحتی در دسترس است و برای افرادی که از آرتروز رنج می‌برند بسیار مفید است. آووکادو پر از ویتامین E. است، که یک ماده مغذی با قابلیت‌های ضد التهابی است و می‌تواند به کاهش خطر آسیب مفاصل که معمولاً در مراحل اولیه آرتروز دیده می‌شود، کمک کند.

هندوانه

هندوانه‌ها که اکثراً از آب تشکیل شده اند، نه تنها طراوت دارند بلکه با کاروتنوئید بتا کریپتوکسانتین نیز پر شده اند، که به کاهش خطر ابتلا به آرتریت روماتوئید کمک می‌کند. علاوه بر این، لیکوپن موجود در هندوانه نیز دارای اثرات ضد التهابی است و می‌تواند در سلامت قلب نقش داشته باشد.


نوشته شده در   جمعه 20 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode