ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 تير 1399     |     کد : 192853

تجلیل از مدیران و خادمان آستان مقدس امامزاده‌های آذربایجان شرقی

به مناسب دهه کرامت، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از هیئت‌امنای خدوم و مدیران آستان مقدس امامزاده‌های استان تجلیل شد.

ایسنا/آذربایجان شرقی: به مناسب دهه کرامت، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از هیئت‌امنای خدوم و مدیران آستان مقدس امامزاده‌های استان تجلیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حضور در منزل حجت الاسلام خلیلی یکی از مدیران فعال آستان مقدس امامزاده‌های استان، گفت: اکنون در دهه کرامتی قرار داریم که اواسط آن مصادف با میلاد حضرت شاهچراغ (ع) و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرک است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: در این ایام مقدس، وظیفه داریم تا از کسانی که در جوار امامزاده‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و زائران، در طول زحمت می‌کشند، قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: این امر هم‌چنین در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "قطب فرهنگی شدن امامزادگان" انجام می‌گیرد، البته باید طی مراسمی در امامزاده و با حضور زائران این قدردانی انجام می‌گرفت که متاسفانه شیوع بیماری کرونا، اجازه تجمع افراد امکان ندارد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی امامزاده‌های استان، گفت: مجموعه خادمان امامزاده سید محمد کججانی، در ایام کرونا نیز دست روی دست نگذاشتند و اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی به تعداد ۱۵۰ هزار ماسک در جوار این امامزاده کردند که این امر مورد جلیل و حمایت رئیس سازمان اوقاف نیز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسینی در خاتمه متذکر شد: تقدیر از خادمان امامزاده‌ها، تجلیل از خود امامزاده‌ها است، از این رو امیدواریم تا با تجلیل‌ و سپاس از همت‌ها و مجاهدت‌های خادمان، آستان مقدس امامزاده‌ها هر چه بیشتر مورد عنایت مردم و به عنوان قرارگاه فرهنگی مطرح شوند.

حجت الاسلام صمد خلیلی، مدیر آستان مقدس امامزاده سید محمد کججانی نیز با تقدیر از زحمات خادمان افتخاری امامزاده‌ها، گفت: تمامی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ... که در امامزاده‌ها انجام می‌گیرد هم‌چون اعزام به مشهد مقدس، تهیه جهزیه برای نوعروسان همواره با پشتیبانی و حمایت اداره کل اوقاف استان بوده است.

وی افزود: تقدیر از زحمات خدوم، باعث دلگرمی در ارائه خدمات به زائران آستان مقدس و تقویت روحیه‌ برای انجام هرچه بهتر امور می‌شود.

هم‌چنین در ادامه برنامه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حضور در خانه مقصود زوار، مدیر آستان مقدس امامزاده عون ابن علی و یوسف پیروزپناه، هیئت امنای مسجد کریم خان تبریز، از تلاش‌های این خادمان فعال نیز تقدیر کرد.


نوشته شده در   شنبه 14 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode