ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 تير 1399     |     کد : 192760

نهادهای فرهنگی و مذهبی دستاوردهای انقلاب را برای مردم و جوانان تبیین کنند

استاندار آذربایجان شرقی بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به مردم و نسل جوان توسط نهادهای فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در تقویت باورهای مذهبی در جامعه را خواستار شد.

  استاندار آذربایجان شرقی بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به مردم و نسل جوان توسط نهادهای فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در تقویت باورهای مذهبی در جامعه را خواستار شد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با وی به مناسبت سالگرد تاسیس این سازمان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی باورها و اعتقادات مذهبی مردم و به خصوص جوانان دارد.
 وی با تاکید بر اهمیت استفاده از روش‌های نوین و بسترهایی همچون فضای مجازی برای تبلیغ مذهبی و دینی برای نسل جدید، اظهار کرد: در صورت غفلت از چنین موضوعاتی، دشمنان به راحتی می توانند جوانان و حتی کودکان ما را گمراه کنند.
 وی با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ادامه داد: تبلیغات اسلامی از جمله سازمان‌هایی است که وظایف خود را با باور و اعتقاد کامل انجام داده و به دور از فعالیت های کلیشه‌ای، سعی در پیشبرد فعالیت های دینی و مذهبی در جامعه دارد.
  استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به نیازهای روز جامعه و لزوم تطبیق آن با آموزه‌های دینی، از جمله موضوعاتی است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان توانسته در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.
 پورمحمدی همچنین با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید، اظهار کرد: متاسفانه تاکنون آن چنان که باید و شاید به تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی در جامعه توجهی نشده و باید خلاء موجود در این زمینه توسط نهادهای مذهبی و فرهنگی همچون تبلیغات اسلامی پر شود.
وی به مشارکت بی‌نظیر مردم و بخصوص هیأت‌های مذهبی آذربایجان شرقی در طرح هایی همچون مساوات و کمک به محرومان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: هیأت‌های مذهبی و بسیاری از تشکل‌های مردمی در این ایام نه تنها تعطیل نشدند، بلکه به درستی وظایف خود را تشخیص داده و به حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد روی آوردند.
وی ادامه داد: به اذعان تمام دوستان و دشمنان، مدیریت بیماری کرونا در ایران بسیار بهتر از سایر کشورها بود که اعلام این موضوع از سوی سازمان بهداشت جهانی نیز گواهی بر عملکرد بسیار خوب ایران اسلامی در مواجهه با بیماری منحوس کروناست.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار اتخاذ تدابییر مناسب و برنامه ریزی های عملیاتی برای مشارکت دادن مردم در تبلیغات و فرهنگ سازی های دینی شد.
 حجت الاسلام حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله این اداره کل، مردمی کردن تبلیغ را اصلی ترین رویکرد برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد و گفت: معتقدیم که برای تاثیرگذاری و موفقیت در برنامه های مذهبی و دینی، باید همواره در کنار مردم و در بطن زندگی مردم بوده و از توان آن ها برای تحقق و افزایش بهره وری فعالیت های خود استفاده کنیم.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode