ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
سه شنبه 29 اسفند 1402
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 تير 1399     |     کد : 192720

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبلیغ دینی منحصر به یک قشر نیست/عرصه تبلیغ فرد دغدغه مند می‌خواهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، تبلیغ دینی را منحصر به یک قشر ندانسته و گفت: آحاد مردم در این راستا وظایفی بر عهده دارند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، تبلیغ دینی را منحصر به یک قشر ندانسته و گفت: آحاد مردم در این راستا وظایفی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی قبل از ظهر یکشنبه در همایش سراسری گام دوم تبلیغ در سالن پتروشیمی تبریز با تاکید بر مردمی سازی تبلیغ اظهار داشت: کار تبلیغ تنها منحصر به یک قشر نبوده بلکه همگان از جمله قشر جوان در این راستا وظایفی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه، قشر دانشجو در سال‌های اخیر در تبلیغ اجتماعی اتفاق‌های خاصی رقم زده است، گفت: به طور مثال در راهیان نور محور کار با دانشجویان انقلابی بوده است و این برنامه به حدی تأثیرگذار بوده که مقام معظم تاکید ویژه بر برگزاری آن داشته و دارند.

شعبانی با اشاره به لزوم تغییر شکل تبلیغ در طول سالیان مختلف گفت: نحوه تبلیغ در سال ۹۹ متفاوت‌تر از دهه ۷۰ است و البته این به معنای تعطیلی تبلیغات سنتی نیست. هیچ جایگزینی برای تبلیغات منبری وجود ندارد اما باید قبول کرد که نسبت به شرایط، روش‌های تبلیغ تغییر کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر نقش ویژه فضای مجازی در تبلیغات دین گفت: حالا فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده و باید از این فضا به بهترین نحو برای تبلیغ دین استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید افراد انگیزه مند برای تبلیغ را توانمند کنیم، گفت: اگر امروز یک کاریکاتوریست و طراح با یک طرح توانسته کاری برای تبلیغ دین کند، او یک مبلغ است و بدین ترتیب می‌توان از توانمندی افراد در شغل و حرفه‌های مختلف برای تبلیغ دین بهره برد.

شعبانی، حضور در مسائل اجتماعی را یکی از راهکارهای مؤثر برای اثرگذاری کار مبلغان دانسته و گفت: اگر یک طلبه آزادی خواه و عدالت طلب معمم به حمایت از کارگران پرداخته و صدای آنان می‌شود، می‌تواند در مباحث عقیدتی و سیاسی هم مؤثر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: تبلیغ اجتماعی و حضور در متن مردم و گره گشایی از اقشار ضعیف و مردم مناطق محروم یکی از عوامل ورود به تبلیغ مؤثر است.


نوشته شده در   يکشنبه 1 تير 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode