ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1399     |     کد : 192467

روز قدس متفاوت در رمضان ۱۴۴۱

طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در فضای مجازی

بسیاری از جوانان آذربایجان شرقی در اقدامی جالب با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و امسال روز قدس متفاوتی رقم خورد.

بسیاری از جوانان آذربایجان شرقی در اقدامی جالب با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و امسال روز قدس متفاوتی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز قدس روز آزادگی، اقتدار، مقاومت و ایثار است. در روز قدس جهان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار و قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می‌بیند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی خیابانی، جوانان آذربایجان شرقی در یک اقدامی جالب توجه دست به برگزاری کمپین‌های حمایتی از ملت مظلوم فلسطین کردند و تصاویر و فیلم‌هایی در حمایت از آزادی قدس در فضای مجازی منتشر شد.

امسال در آخرین جمعه ماه رمضان سال ۱۴۴۱ روز جهانی قدس به صورت خاص و متفاوتی رقم خورد. مردم و به خصوص جوانان همیشه در صحنه آذربایجان شرقی که هرساله در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند امروز به دلیل ویروس کرونا راهپیمایی روز قدس را با رنگ و بویی متفاوت در فضای مجازی برگزار کردند.

جوانان با استفاده از فضای مجازی و تبدیل کردن این بستر به محلی برای نمایش شکوه روز جهانی قدس انزجار خود را از اشغالگران اعلام کردند.

آنها با پخش تصاویر و فیلم‌های گسترده از جنایات رژیم جعلی اسرائیل و راه اندازی هشتگ ها و کمپین‌های مختلف جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و فریاد حمایت از مسلمانان بی دفاع فلسطین را سر دادند.

جوانان استان با این ابتکار نشان دادند که روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل (ره) هرگز تعطیل‌بردار نیست و امروز پیام‌های حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار، فضای مجازی را پر کرد.

امروز با اینکه راهپیمایی خیابانی در شهرهای مختلف برگزار نشد ولی تنفر ابدی از آمریکا و اسرائیل جنایتکار بیشتر از گذشته در دل ملت ایران و همه مسلمانان جهان ریشه دوانده است.َ


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 2 خرداد 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode