ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 فروردين 1399     |     کد : 191908

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند:

دعای سلامتی امام زمان (عج) از بلندگوهای مساجد مرند پخش می شود

رئیس تبلیغات اسلامی مرند از پخش دعای سلامتی امام زمان (عج) از بلندگوهای مساجد این شهرستان همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

 رئیس تبلیغات اسلامی مرند از پخش دعای سلامتی امام زمان (عج) از بلندگوهای مساجد این شهرستان همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین جلیل پورتقی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مقرر گرده با هماهنگی شهرداران و دهیاران، نورافشانی در شب میلاد امام زمان (عج) در شهرستان‌ها صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: استغاثه میلیونی مردم همزمان با سراسر کشور از بلندگوهای مساجد دعای سلامتی امام زمان پخش خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند گفت: اجرای سرود سیار با عنوان کاروان شادی، با همکاری هیئات مذهبی در روز جشن میلاد در شهرستان مرند برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورتقی خاطرنشان کرد: به صداوسیمای استان نیز پیشنهاد کردیم تا احیای شب نیمه شعبان را از شبکه استانی پخش کند.

وی همچنین اظهار داشت: از روحانیون و مداحان روستاهای شهرستان مرند نیز درخواست کردیم تا از طریق مساجد، اجرای برنامه و مولودی خوانی را از بلندگوهای مساجد برای عموم مرد پخش کنند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مرند اظهار داشت: مسابقه‌ای ویژه خانواده‌ها برگزار خواهیم کرد تا خانواده‌ها جشن خانوادگی برگزار کرده و فیلم آن را برای ما ارسال کنند، این امتیازها شامل تزئین و فضاسازی، قرائت قرآن و دعا، جمع خوانی و مولودی خوانی، بیان حدیث پیرامون امام زمان (عج) خواهد شود که به ۱۴ نفر جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورتقی از مردم خواست نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی خودداری کرده و از تجمع در روز نیمه شعبان پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: روز نیمه شعبان در ۵ مسجد شهر مرند به نام حضرت صاحب الزمان (عج) بسته‌های بهداشتی و ماسک در بین همسایگان توزیع خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان مرند تاکید کرد: روحانیون و مداحان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی به صورت مجازی نسبت به برپایی مراسم جشن نیمه شعبان اقدام کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 18 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode