ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 فروردين 1399     |     کد : 191885

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

مساجد و امامزادگان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مساجد و امامزادگان استان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: مساجد و امامزادگان استان با تمام توان در کنار مدافعان سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی امروز در بازدید از کارگاه‌های تولید و توزیع ماسک گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در راستای خدمت رسانی به مدافعان سلامت و محرومین از هر حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی با گرامی داشت اعیاد مبارک شعبانیه و تبریک سال جدید که با نام جهش تولید نامگذاری شده است افزود: در سراسر استان به ویژه در شهرستان تبریز با فعال سازی امامزادگان و مساجد و با همکاری خیران بزرگوار بیش از ۲۰۰ فقره ارزاق در بین محرومین از طریق امامزادگان به ویژه امامزاده سید محمد کججانی و امامزاده سید حمزه (ع) تهیه و پخش شده است.

وی ادامه داد: کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی نیز در کنار ۳۵ کارگاه سپاه در مساجد فعالیت می‌کنند و تا به امروز موفق به تولید ۱۱ هزار ماسک کرده و در اختیار نیازمندان و مناطق محروم و روستایی قرار داده شده است و تا ریشه کن شدن این بیماری منحوس این خدمات در کنار سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از مجاهدت‌های مدافعان سلامت و مسئولان بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز از مساجد و مراکزی که ماسک، لباس‌های بیمارستان و روکش‌هایی که برای تخت بیمارستانی استفاده می‌شود تولید می‌کنند حمایت و کمک‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت خیرین بزرگوار و مردم عزیز و با همراهی و همدلی دست به دست هم خواهیم داد تا این ویروس منحوس و بی و تروریستی را ریشه کن کنیم.


نوشته شده در   يکشنبه 17 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode