ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399     |     کد : 191872

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حفظ نشاط جامعه در شرایط فعلی ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حفظ نشاط جامعه در شرایط فعلی که با موضوع کرونا درگیر هستیم، ضروری است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: حفظ نشاط جامعه در شرایط فعلی که با موضوع کرونا درگیر هستیم، ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی قبل از ظهر امروز شنبه در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد در خصوص ریشه‌ها، دلایل، آثار و تجربیات بلایای همچون کرونا گفت: وقتی آرزو از مسیر درست درخواست نمی‌شود موجب بروز مشکل و بلا می‌شود.

وی با اشاره به درس‌های کرونا بیان داشت: کرونا به ما نشان داد نعمت‌های زیادی داشتیم که قدرش را نمی‌دانستیم، این بلا باعث شد تا ارزش باهم بودن را درک کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، همچنین در تشریح علل بلاهای این چنینی با اشاره به حدیثی نورانی از امام حسین علیه السلام افزود: وقتی آرزو از مسیر درست درخواست نمی‌شود موجب بروز مشکل و بلا می‌شود.

وی با اشاره تفاوت مکتب ولایت با سایر مکاتب مذهبی جهان گفت: در مکتب ولایت باید و نبایدها صرفاً موجب اطاعت نیستند بلکه عشق و محبت به ولی مردم را به تبعیت می‌کشاند.

حجت الاسلام شعبانی همچنین با اشاره به فلسفه عزاداری‌ها و مدیحه سرایی‌های معصومین (ع) این جشن‌ها و عزاداری‌ها را بهانه‌ای برای به دست آوردن راه درست رسیدن به آرزوها و خوشبختی‌ها خواند و ادامه داد: این مجالس برای کسب معرفت درست زیستن و شناخت سبک زندگی درست و منطقی برای دست یافتن به کمالات مادی و معنوی است.

وی در پایان با تاکید بر حفظ نشاط جامعه در شرایط قرنطینه خانگی اذعان داشت: مردم ایران به خصوص مردم غیور خطه آذربایجان بدانند که چنانچه قرآن می‌فرماید "ان مع العسر یسرا" این بلا نیز همراه با خود عافیت و گشایش را خواهد آورد.


نوشته شده در   شنبه 16 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode