ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 فروردين 1399     |     کد : 191756

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دشمن در موضوع شیوع ویروس کرونا به دنبال ضربه زدن به دین اسلام است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مطرح کردن برخی مسائل در خصوص شیوع ویروس کرونا از قم گفت: دشمن در موضوع کرونا نیز همچون مباحث گذشته به دنبال ضربه زدن به دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به مطرح کردن برخی مسائل در خصوص شیوع ویروس کرونا از قم گفت: دشمن در موضوع کرونا نیز همچون مباحث گذشته به دنبال ضربه زدن به دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز جمعه در مراسم آغاز رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت که توسط سپاه عاشورا برگزار شد، گفت: دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می‌بینند ۱۹۰ کشور درگیر این ویروس هستند، اما اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند و این مشکل را به گردن شهر قم می‌اندازند و می‌خواهند به دین ضربه بزنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی هم قم بودند، آیا آنجا هم روحانیون بودند، هدف دشمن فقط حمله به اعتقادات دینی است.

وی افزود: اگر وضعیت عادی بود ما فردا به مناسبت روز پاسدار در این مکان حاضر می‌شدیم و به پاسداران عزیز تبریک می‌گفتیم. روز پاسدار را به تمام پاسداران چه در حال حاضر فعالیت می‌کنند و چه پاسداران بازنشسته تبریک می گویم.

آل هاشم ادامه داد: امام خمینی (ره) در یک جمله عظمت پاسداری را نشان دادند و گفتند ای کاش من هم یک پاسدار بودم. اگر امروز دشمن از سپاه عصبی و ناراحت بوده و ترس دارد، به خاطر عظمت سپاه است. میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی حاضر شدند و این به خاطر عظمت سپاه و سردار دل‌ها بود.

وی با اشاره به حضور نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها گفت: نیروهای مسلح همواره در همه بحران‌ها همچون سیل، زلزله و حتی در این ویروس کرونا حضور داشته‌اند. جا دارد از زحمات همه نیروهای درمانی و بهداشتی، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش و سپاه تشکر کنم.

وی گفت: بعضی از مردم متأسفانه تذکرات را اصلاً رعایت نکردند و در چهارشنبه سوری و شب عید به بیرون از خانه‌ها آمدند و نتیجه آن وضعیت فعلی شد که شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم. بازهم تذکر می‌دهم تا مردم رعایت کنند و در خانه بمانند تا زنجیره شیوع این ویروس قطع شود.


نوشته شده در   جمعه 8 فروردين 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode