ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398     |     کد : 191290

سرپرست معاونت حج و عمره:

فرآیند ثبت نام حج تمتع غیر حضوری انجام می شود

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از غیر حضوری بودن فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ خبرداد.

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از غیر حضوری بودن فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر رضایی، افزود: فرآیند ثبت نام حج تمتع ۹۹ شامل؛ انتخاب کاروان‌ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای نام نویسی و انتخاب کاروان نیازی به مراجعه دفاتر زیارتی نیست و محدودیت زمانی ارائه مدارک به مدیران جهت قطعی نمودن ثبت نام برداشته شده است و زائران می‌توانند بدون تجمع در دفاتر و به مرور زمان در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک قید شده در اطلاعیه را ارائه نمایند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی تصریح کرد: اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام زائران در کاروان‌های حج تمتع ۹۹ سه شنبه ششم اسفند ماه منتشر می‌شود. در این در اطلاعیه اولویت‌های تشرف و اولویت‌های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت نام در کاروان‌ها، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و واگذاری قبوض درج شده است.

رضایی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع ۹۹ می‌توانند با مطالعه کامل اطلاعیه، از روز نهم اسفند ماه مبادرت به نام نویسی در کاروان‌ها کنند، گفت: اطلاعات مرتبط با کاروان‌ها پیش از آغاز فرآیند نام نویسی قابل رؤیت و در دسترس زائرین خواهد بود.

وی تاکید کرد: پیش نیاز نام نویسی در کاروانهای حج تمتع سال آِینده، بروز رسانی و تکمیل اطلاعات در سامانه https://reserve.haj.ir است. بنابراین دارندگان قبوض ودیعه گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده‌اند، در زمان باقی مانده این مهم را انجام دهند.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 6 اسفند 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode