ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1398     |     کد : 191233

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفتگو با مهر:

کاندیداهای انتخابات از روز شنبه اختلافات را کنار بگذارند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از تمام کاندیداهای انتخاباتی خواست از روز شنبه اختلافات را کنار بگذارند و با یکدیگر مهربان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از تمام کاندیداهای انتخاباتی خواست از روز شنبه اختلافات را کنار بگذارند و با یکدیگر مهربان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: وجود مردم شجاع انقلابی و جوانان غیور و مؤمن انقلابی با بصیرت دینی باعث شده آذربایجان به عنوان خاستگاه و سنگر مستحکم انقلاب اسلامی ایران مطرح باشد.

وی افزود: مردم آذربایجان همیشه در موقع بحران، بصیرت خود را نشان داده و با هوشمندی خود علاج را قبل از واقعه نشان دادند.

به گفته امام جمعه تبریز، آذربایجان، در طول تاریخ انقلاب اسلامی، پیش قدم و همراه با مردم ایران و مطیع امام و رهبری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: حضور با بصیرت، درست و به هنگام مردم آذربایجان در صحنه، آنها را همیشه پیشرو در انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه ۱۴۵ هزار رأی اولی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد، عنوان کرد: رأی اولی‌ها و نسل جوان، فردا پای صندوق‌های رأی بیایند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

جوانان مخاطب خاص بیانیه دوم انقلاب هستند

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمامی مردم بودند، تاکید کرد: مخاطب خصوصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان بودند چرا که بانشاط و انرژی و ریسک پذیر هستند و براین اساس باید در اجرایی کردن این بیانیه پیش قدم باشند.

امام جمعه تبریز افزود: جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، هنری، ورزشی باید پیشگام شوند، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک منشور ۴۰ ساله آینده انقلاب اسلامی است و نقشه راه آینده به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تولید و صنعت و ورزش ما به دست جوانان سرپا ایستاده است و بر همین اساس، باید با حضور در صحنه انتخابات، در تعیین سرنوشت خود، نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه اذعان داشت: امروز مملکت ما در موقعیتی قرار گرفته که باید در برابر تهدیدات دشمن قوی باشد و یکی از علائم قوی بودن داشتن مجلس قوی است.

وی افزود: مجلس و انتخابات، روی اصول حضور پرشور مردم و نماینده اصلح، استوار است، افرادی که علاقمند به نظام اسلامی و کشور ایران هستند، حتی اگر درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی بوده و از ادارات گلایه مند هستند، حتماً در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح ابراز داشت: نماینده منتخب مجلس، باید متخصص و متعهد باشد، در عین حال که باید مشکلات شهر را دنبال کند، نماینده ملت ایران است، باید روحیه مقاومت و ایستادگی بالایی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم عنوان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب را به عنوان فصل الخطاب قرار داده و شجاع بوده و عاشق خدمت به مردم باشد و به این خدمت کردن افتخار کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن توصیه به کاندیداها گفت: شنبه روز مهربانی است، از تمام کاندیداهای انتخاباتی می‌خواهیم از روز شنبه اختلافات را کنار بگذارند و با یکدیگر مهربان باشند و همگی به نمایندگان منتخب تبریک بگویند.

وی افزود: کاندیداهایی هم که به مجلس راه پیدا می‌کنند، ۱۰۰ روز تا آغاز مجلس جدید فرصت دارند تا وظایف و رسالت نمایندگی را مرور کرده و خود را برای حضور در مجلس آماده کنند.


نوشته شده در   جمعه 2 اسفند 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode