ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398     |     کد : 191228

استاندار آذربایجان شرقی:

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات/۳۰۵۳شعبه اخذ رای در استان داریم

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در استان داریم.

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور در استان گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در استان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳ حوزه انتخابیه استان گفت: این دوره از انتخابات نیز همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار خواهد شد.

وی مشارکت مردم در انتخابات را تضمین کننده امنیت پایدار ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: حضور پرشور در انتخابات، فرصتی برای ما و تهدیدی برای دشمنان ماست و لذا از تمامی هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کنم که روز جمعه و در پای صندوق‌های رأی، حضور پررنگی داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حق و تکلیف بودن شرکت مردم در انتخابات تصریح کرد: با توجه به اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از حقوق در قانون اساسی است، شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان کاردان، می‌تواند این مهم را محقق سازد.

وی از آمادگی کامل ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و بی طرفانه خبر داد و افزود: سه هزار و ۵۳ شعبه اخذ رأی در استان، فرآیند اخذ رأی هم استانی‌های عزیز در تمامی حوزه‌های انتخابیه را عهده دار هستند.

وی سپس با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرفانه در استان اندیشیده شده است ادامه داد: بیش از ۶۱ هزار نفر نیز آموزش‌های لازم را کسب کرده و به عنوان عوامل دخیل در انتخابات به ایفای وظایف خود در این زمینه خواهند پرداخت. پورمحمدی در همین راستا، تشکیل مجلسی قوی و مقتدر را تکلیف تمامی هموطنان دانست و ادامه داد: قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین در شئونات مهم کشور بر عهده مجلس شورای اسلامی است که به تناسب حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی، نمایندگانی قوی وارد مجلس شده و تصمیمات بهتری را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اتخاذ می‌کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 اسفند 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode