ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 بهمن 1398     |     کد : 191182

دیدار با امام خامنه ای/

«29 بهمن» مردم آذربایجان حماسه بیعت را به نمایش می گذارند

مسوول ستاد مراسم دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه‌ای گفت: سه‌شنبه 29 بهمن هزاران نفر از مردم استان به دیدار مقام‌ معظم رهبری می‌روند تا عاشورائیان آذربایجان حماسه بیعت را به نمایش بگذارند.

 مسوول ستاد مراسم دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه‌ای گفت: سه‌شنبه 29 بهمن هزاران نفر از مردم استان به دیدار مقام‌ معظم رهبری می‌روند تا عاشورائیان آذربایجان حماسه بیعت را به نمایش بگذارند.

حسن استوارآذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: هزاران نفر از مردم آگاه و موقعیت‌شناس استان همانند سال‌های گذشته در سالروز قیام 29 بهمن تبریز با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دیدار و با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید عهد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این دیدار اقشار مختلف مردم استان‌ آذربایجا‌ن‌شرقی به همراه امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان ‌آذربایجان‌شرقی، استاندار، نمایندگان مجلس، مدیران، روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان از شهرها و روستاهای استان روز دوشنبه 28 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد تا 29 بهمن به دیدار یار و رهبر خود بروند.

استوارآذر در ادامه خاطرنشان کرد: در این دیدار سعی شده فرصت به جوان‌ها و بار اولی‌های دیدار با مقام عظمای ولایت داده شود.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضای حسینیه حضرت امام در بیت رهبری، 3 هزار نفر به نمایندگی از مردم آذربایجان در این دیدار حضور پیدا می‌کنند.

استوارآذر با اشاره به وضعیت جوی و راه‌های مواصلاتی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم جهت سفر ایمن، مناسب و با سلامت مسافران این دیدار اندیشیده شده است.

استوارآذر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دوم اسفند قرار داریم، گفت: برای نظارت بهتر و بیشتر فرمانداران به نحوه تبلیغات انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان بنا به دستور استاندار آذربایجان‌شرقی فرمانداران در این دیدار حضور نخواهند داشت.

مسوول ستاد مراسم دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه‌ای با بیان اینکه هر سال دو دیدار 19 دی مردم قم و 29 بهمن تبریز از حوادث انقلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: به دلیل قرار گرفتن در آستانه انتخابات دوم اسفند، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این دیدار حائر اهمیت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل بر گردن همه ملت حق حیات دارند و ما در خصوص احیای راه و نام امام خمینی (ره) تحت رهبری حکیم و فرزانه زمان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

استوارآذر با بیان اینکه مردم تبریز در روز 29 بهمن سال 56، ضربه محکمی به رژیم طاغوت زدند، افزود: قیام مردم تبریز قدرت پوشالی رژیم پهلوی را نمایان و زمینه‌ای برای ادامه قیام ملت ایران فراهم کرد که نتیجه آن 22 بهمن سال 57 و برچیده شدن طومار نظام ستمشاهی و استقرار نظام اسلامی در این مرز و بوم بود.

مسوول ستاد مراسم  دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه‌ای با اشاره به رهبری پیامبرگونه امام راحل در پیشبرد نهضت اسلامی اظهار داشت: حضرت امام (ره) یک‌ تنه به اردوی نظام سلطه حمله کرد و تمام معادلات آنها را بر هم زد و زندگی شرافتمندانه و پرافتخار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

استوارآذر خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌شرقی از 15 سال گذشته سعادت دیدار با مقام معظم رهبری را دارند و این دیدار افتخار برای مردم این استان است.

قیام 29 بهمن سال 1356 دومین حرکت گسترده اسلامی و مردمی است که متعاقب قیام خونین 19 دی مردم قم در شهر قهرمان‌پرور تبریز صورت گرفت که با دخالت ایادی پهلوی، خشم و انزجار مردم تبریز به جوش آمده و قیام تاریخی افتخارآمیزی بر پیشانی این شهر ولایتمدار حک شد و این حرکت راه امت اسلامی را به راه خونینی که در بیش روی داشت پیوند داد و لحظاتی را به دنبال آورد که از آن خورشید حیات‌آفرین انقلاب اسلامی آغاز به درخشش کرد.


نوشته شده در   دوشنبه 28 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode