ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 بهمن 1398     |     کد : 191164

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

یکی از مولفه‌های قوی شدن، تشکیل مجلسی قوی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: یکی از مولفه‌های قوی شدن، تشکیل مجلسی قوی است.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: یکی از مولفه‌های قوی شدن، تشکیل مجلسی قوی است.

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی اظهار کرد: انتخابات پرشور و گسترده که نمایانگر قدرت نرم اجتماعی نظام در برابر تهدیدهای مختلف دشمن و قدرت بازدارندگی کشور و بالا بردن مقاومت ملت و نحوه انتخاب درست و هوشمندانه مردم، دو رکن انتخابات هستند.

وی تاکید کرد: علاج اساسی مقابله با تهدیدهای دشمن، قوی شدن کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی است و این قوت باید مبتنی بر تقویت استحکام همه جانبه داخلی کشور باشد.

وی یادآور شد: از خرداد ماه تا الان، هر هفته شاخص‌های کاندیدای اصلح و نمایندگان را مطرح کردیم، خوشبختانه الان نمی‌بینیم که پوسترهای تبلیغاتی را به در و دیوار مردم بچسبانند.

امام جمعه تبریز گفت: خوشبختانه مردم در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و راپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشوری داشتند و انشالله در امتحان بزرگ بعد از آن هم حضور پرشور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: اگر بخواهیم در فضای مجازی به دنبال ایجاد فرصت باشیم، باید جنبه‌های سخت‌ افزاری و نرم افزاری را در نظر گرفته و خردورزانه و فعالانه وارد عرصه شویم. جریان سازی کلید اصلی مقابله با دشمن است.

وی تاکید کرد: سعی کنید در فضای مجازی جریان سازی انقلابی را عهده دار شوید، دشمن این جو سازی کلید مقابله با دشمن بوده و یکی از راه‌های قوی بودن در فضای مجازی این است که جریان‌های حساب شده راه انداخته و عرصه را بر دشمن تنگ کنید.

آل هاشم متذکر شد: همیشه پدافندی عمل می‌کنیم، در حالیکه که باید آفندی عمل کنیم، مثل انتشار عکس سردار که ایسنتاگرام مجبور به حذف هزاران پست شد.

وی تاکید کرد: در رابطه با انتخابات باید هم جریانی را برای حضور نیروهای ارزشی و انقلابی و جوانان پرشو راه بیندازیم و تعدادی از جوانان را هم به مجلس تزریق کنیم.

وی افزود: امروز مجلس ما نیاز به حضور جوانان با نشاط انقلابی و فداکار دارد.

آل هاشم بیان کرد: با توجه به حساسیت کشور و تاکید مقام معظم رهبری با تمام قدرت خود به دنبال اشاعه فرهنگ قوی باشیم. باید در برابر مشکلات بایستیم و لازمه ایستادگی مجاهدت‌های مسئولان و فعالیت آتش به اختیار جوانان انقلابی است، البته با رعایت تقوا و موازین شرعی.

وی با تاکید بر اینکه، گام دوم را جدی بگیرید، گفت: جوان انرژی دارد و پر از امید به آینده است، کارها را باید به جوانان مومن و اهل معرفت سپرد، این یکی از مصادیق گام دوم انقلاب بوده و اما جوانان و دانشگاه‌ها نقش ویژه‌ای دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک ولادت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، اظهار کرد: این هم یکی از برکات جمهوری اسلامی است، در گذشته ۲۵ آذر را که منتسب به فرح پهلوی بود، به عنوان روز مادر اعلام کرده بودند.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: روز دختر هم روز ولادت حضرت معصومه (س) است و دختر شایسته و نمونه را با معیارهای اسلامی انتخاب می‌کنند، اما در گذشته دختران شایسته سال در مجله‌ای مطرح می‌شدند.

وی در بخش پایانی سخنانش، متذکر شد: مکتب فاطمی جامع‌ترین و معتبرترین مکتب سعادت انسان‌ها است، آیات فراوانی در مورد حضرت زهرا (س) در قرآن وجود دارد.


برچسب ها
نوشته شده در   شنبه 26 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode