ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 بهمن 1398     |     کد : 191132

چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/

قدردانی امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از حماسه حضور مردم در راهپیمایی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی از حماسه حضور مردم بصیر و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی از حماسه حضور مردم بصیر و انقلابی استان در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بشرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، روحیه مقاومت و آزادگی را بیش از پیش در میان ملت با بصیرت ایران زنده کرده است.

و این صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان مردم متدین و ولایتمدار آذربایجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پاسخی انقلابی و خیزشی مردمی علیه همه توطئه های اقتصادی و فرهنگی استکبار و همچنین طرح احمقانه و از پیش شکست خورده معامله قرن است که یقینا ًمنجر به اضمحلالِ هرچه زودتر صهیونیست بین الملل خواهد شد.

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های ملت قهرمان آذربایجان است و این حضور گسترده و وصف ناپذیر تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و برملاء خواهد ساخت.

اینجانب متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گویم و از شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان کمال تشکر و قدردانی را می نمایم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و همیشه در صحنه که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) حماسه ای دیگر آفریدید و جهانیان را مبهوت حضور با شکوهتان کردید.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode