ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398     |     کد : 190961

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضرت زهرا(س) یک شخص نیست، بلکه یک مکتب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، گفت: باید تلاش کنیم تا سرباز شایسته‌ای برای مکتب حضرت زهرا(س) باشیم، چراکه هر قدر به این مکتب خدمت کنیم، باز هم نیاز خواهد بود.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) یک شخص نیست بلکه یک مکتب است، گفت: باید تلاش کنیم تا سرباز شایسته‌ای برای مکتب حضرت زهرا(س) باشیم، چراکه هر قدر به این مکتب خدمت کنیم، باز هم نیاز خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم روز سه شنبه در اولین همایش بانوان جامعه سادات آذربایجان با تاکید بر این‌که تشکل «سادات آذربایجان» بسیار حرکت با برکتی است و نتیجه این حرکت در آینده نمایان خواهد شد، اظهار کرد: این تشکل دینی، در همان ابتدای فعالیت‌هایش در نوبه خود حرکت‌های خوبی را در پیش گرفته و امید است در آینده شاهد آن باشیم که سادات آذربایجان شناسایی شده و فعالیت‌های موثری در این رابطه انجام شود.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه به تشکل سادات آذربایجان، افزود: افراد بسیاری در راستای این تشکل زحمت کشیده‌اند و بانوان نیز همت بسیاری در این رابطه نشان دادند؛ بانوان، در برخی امور همت بسیاری دارند و امیدواریم حرکت آغاز شده توسط تشکل سادات حسینی نیز با برکت باشد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به عظمت انتساب به خاندان پیامبر اکرم(ص) روایتی را نقل کرد و گفت: متاسفانه گاه، عصبانیت را از جمله صفات سادات معرفی می‌کنند، در حالی که این‌گونه نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر این‌که فعالیت‌های تشکل سادات آذربایجان را به فال نیک می‌گیریم، افزود: باید با همکاری و کمک، سادات آذربایجان را شناسایی کنیم، البته این حرکت شروع شده و اطلاعات بسیاری هم به دست آمده و از ثبت احوال و مخابرات نیز کمک‌های بسیاری در این رابطه گرفته شده تا سادات آذربایجان شناسایی شده و در جای خود بتوانند مثمر ثمر واقع شوند.

وی در خاتمه با تاکید بر این‌که افراد منتسب به حضرت زهرا(س)، باید تمامی اعمال و رفتارشان زهرایی باشد؛ نمی‌شود که کسی منتسب به خاندان پیامبراکرم(ص) و حضرت زهرا(س) باشد، اما زهراگونه حرکت نکند.

بر اساس این گزارش، اولین همایش بانوان جامعه سادات آذربایجان با حضور امام جمعه تبریز، جمعی از مسئولان و همچنین سادات در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode