ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1398     |     کد : 190892

امام جمعه هشترود:

کاندیداهای رد صلاحیت شده به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

امام جمعه هشترود به کاندیداهای رد صلاحیت شده توصیه کرد به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و اگر شکایتی دارند سند و مدرک خود را ارائه کنند.

 امام جمعه هشترود به کاندیداهای رد صلاحیت شده توصیه کرد به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و اگر شکایتی دارند سند و مدرک خود را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان هشترود، با اشاره به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبیعی است که بعضی از افراد به خاطر برخی کارها یا احراز صلاحیت نشده اند یا در تأیید صلاحیت خود مشکلی دارند، و شورای نگهبان طبق تبصره و بند، شخص را تأیید و یا رد صلاحیت کرده است.

امام جمعه هشترود افزود: این افراد باید به قوانین انتخابات احترام گذاشته و در مقابل شورای نگهبان سر تعظیم فرود آورند.

حجت الاسلام رحیمی با انتقاد از برخی عملکرد هیأت‌های اجرایی انتخابات گفت: هیأت‌های اجرایی استعلام‌هایی که می‌کنند باید در اختیار کاندیدا قرار دهند که این کار انجام نمی‌گیرد یا دلایل رد صلاحیت‌ها را در اختیار فرد قرار نمی‌دهند تا طرف بداند برای چه دلیلی از صلاحیت افتاده یا قبول شده یا اصلاً احراز نشده است.

وی تاکید کرد: آنهایی که رد صلاحیت شده اند باید با ارائه مدرک و سند، مشکل خود را در شورای نگهبان حل کنند، هیأت‌های اجرایی نیز برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود، دلایل مشخص شده را روشن و صریح در اختیار کاندیدا قرار دهد.

امام جمعه هشترود عنوان کرد: نباید به عملکرد شورای نگهبان شک کرد، آنها با بررسی‌های قانونی سعی می‌کنند افرادی به مجلس راه یابند که واقعاً از هر نظر مورد تأیید نظام اسلامی باشند.

خطیب این هفته نماز جمعه هشترود در خطبه اول نیز با تسلیت ایام فاطمیه اذعان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر شجاعت و یار و یاور امامت بود، زنان مسلمان و خواهران باید فرهنگ زهرایی را در جامعه رواج دهند.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode