ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 دي 1398     |     کد : 190801

شعله‌ورسازی آتش انتقام از انقلاب سناریو اصلی دشمنان نظام

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و رعایت تقوا در گفتار، در ادامه بحث‌های هفته‌های پیشین به بیان مصادیق اخلاق اسلامی جهت کسب مهارت‌های مناسب برای تعامل با دیگران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و رعایت تقوا در گفتار، در ادامه بحث‌های هفته‌های پیشین به بیان مصادیق اخلاق اسلامی جهت کسب مهارت‌های مناسب برای تعامل با دیگران پرداخت.

وی گفت: یکی از مهمترین موضوعات برای جذب مخاطب و گفت‌وگو با افراد مختلف جامعه بحث «اخلاق حسنه» است که در روایات و آموزه‌های دینی ما نیز بر آن تاکید و سفارش شده است.

جلیلی گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند، برخورد خود با دیگران را نرم و کلامت را پاک و تمیز کن و در مواجهه با برادر دینی‌ات صورتی متبسم و همراه با محبت داشته باش.

وی در ادامه با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: همانا سنگین‌ترین چیزی که در نامه اعمال انسان قرار داده می‌شود، خلق نیکو است.

جلیلی در خطبه دوم نماز ابتدا در مطلبی تحلیلی در خصوص سانحه هوایی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، ضمن عرض تعزیت و تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از نیروهای هوافضای سپاه به خصوص سردار حاجی‌زاده که صادقانه به اشتباه رخ داده، اعتراف کردند تقدیر و تشکر نمود.

جلیلی اظهار داشت: هرچند که اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی، شیرینی حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های آمریکایی در عراق را در کام ملت ایران تلخ کرد اما تشییع میلیونی و بی‌نظیر پیکر شهید سردار سپهبد سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان در واقع به مثابه برگزاری رفراندومی برای جریان مقاومت بود که در ۵ استان کشور، ۲۵ میلیون جمعیت حضور پیدا کردند.

وی افزود: البته در قضیه سقوط هواپیما شاهد فرصت‌طلبی فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آنها بودیم که با سوءاستفاده از احساسات و عواطف عده‌ای سعی در ایجاد اغتشاش و هیجان در تجمعات کردند؛ حتی سفیر انگلیس نیز از فرط خوشحالی با کمال گستاخی همراه با عده‌ای از هنرمندان در این اعتراضات میدان‌داری می‌کردند.

خطیب جمعه سردرود گفت: بخش مهم این سناریو که دشمنان جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند، شعله‌ورسازی آتش انتقام خود از انقلاب و ترور رسانه‌ای سردار حاجی‌زاده پس از ترور شهید سلیمانی بود؛ دشمنانی که تحت لوای خونخواهی از جانباختگان سانحه هوایی، اهداف شوم خود را دنبال کرده سعی در تضعیف انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان کشور را  داشتند.

امام جمعه سردرود در انتهای خطبه نیز به یکی از ویژگی‌های شاخص نماینده در طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را تکلیف‌گرا بودن نماینده و تقید عملی به ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد.

وی ضمن دعوت مردم به توجه به این نکته و دقت در انتخابات افزود: مسلم است کاندیدای سکولار شایستگی لازم جهت کسب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نخواهد داشت.


نوشته شده در   جمعه 27 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode