ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 دي 1398     |     کد : 190716

انقلاب در سیستم اداری کشور / مردم از ادارات دلخور هستند

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح آیاتی از سوره انفاق اظهار کرد: یکی از سهمگین‌ترین حربه پروردگار رعب و وحشت است که هیمنه دشمنان را می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح آیاتی از سوره انفاق اظهار کرد: یکی از سهمگین‌ترین حربه پروردگار رعب و وحشت است که هیمنه دشمنان را می‌شکند.

وی با تبیین و تشریح ویژگی‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: تمام وجود او یک عبد صالح بود که در انجام تکالیف و عبودیت و اخلاص ذوب شده بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از مظلومان بلاد اسلامی و در دفاع از نوامیس مسلمانان 40 سال بود که از سر از پا نمی‌شناخت و برای برقراری امنیت در کشور تلاش بی‌وقفه‌ای انجام داد؛ گفت: ملت حق شناس ایران اسلامی در پاسخ به زحمات این سردار بزرگ نه تنها کم نگذاشتند بلکه با حضور در مراسمات تشییع و مجالس آن بزرگوار قیام کرده و معجزه آفریدند و نهضت دیگری راه انداختند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: مردم از ادارات دلخور و از وعده‌های بی‌‌عمل برخی مسئولان  و مدیران اجرایی ناراحت هستند، آیا وقت آن رسیده است که در مجلس، دولت و مدیران ما روح ایثار و مردمداری واقعی به معنای واقعی به وجود آید؟

باقری‌بنابی گفت: حق مردم است در چنین مقطعی در درون کشور یک انقلاب اداری و تحول عظیم مردمداری به وجود آید و بسترهای مناسب برای تحقق گام دوم انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری ایجاد شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه ضمن تقدیر و تشکر از اقدام شجاعانه سربازان ولایت، سپاه پاسداران عزیز بخاطر پاسخ کوبنده به دشمنان نظام و زدن موشک به پایگاه‌های آمریکا در منطقه بیان کرد: سربازان ولایت سیلی محکمی به صورت شیطان زدند ولی این اقدام را کافی نمی‌دانیم و این در حد یک توبیخ بود و باید ریشه آمریکا از منطقه حذف شود.

امام جمعه بناب در ادامه ضمن تبریک انتصاب حکیمانه سردار رشید قاآنی از ناحیه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین سردار سلیمانی و آرزوی موفقیت به سردار قاآنی در مسئولیت جدید تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در هیچ دانشکده‌ای وارد نشده بود اما سراسر وجود آن بزرگوار دانش بود و تمام سلول‌های حاج قاسم ذوب در ولایت بود.

باقری‌بنابی همچنین با عرض تسلیت رحلت آیت الله سیدهاشم رسولی محلاتی گفت: این عالم وارسته یار دیرین و مشاور امین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بودند و این بزرگوار همواره به این شهرستان و حوزه علمیه این شهرستان عنایت ویژه‌ای داشتند.


نوشته شده در   جمعه 20 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode