ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 دي 1398     |     کد : 190601

چرا باید به سلامت پاهای خود اهمیت بدهید؟

عملکرد پا از لحاظ تئوری بسیار ساده است: استخوان ها ، رباط ها و ماهیچه ها برای تحمل وزن با یکدیگر کار می کنند و به عنوان اهرمی برای حرکت شما خدمت می کنند. اما وقتی این مکانیسم خاموش باشد ، می تواند باعث بروز مشکلاتی در مچ پا ، زانو و کمر شما شود.

عملکرد پا از لحاظ تئوری بسیار ساده است: استخوان ها ، رباط ها و ماهیچه ها برای تحمل وزن با یکدیگر کار می کنند و به عنوان اهرمی برای حرکت شما خدمت می کنند. اما وقتی این مکانیسم خاموش باشد ، می تواند باعث بروز مشکلاتی در مچ پا ، زانو  و کمر شما شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:عملکرد پا از لحاظ تئوری بسیار ساده است: استخوان ها ، رباط ها و ماهیچه ها برای تحمل وزن با یکدیگر کار می کنند و به عنوان اهرمی برای حرکت شما خدمت می کنند. اما وقتی این مکانیسم خاموش باشد ، می تواند باعث بروز مشکلاتی در مچ پا ، زانو  و کمر شما شود.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، پاهای ما بسیار مهم هستند و تناسب پا و کفش نقش زیادی در سلامتی پا دارد. بسیاری از مشکلات پوستی مانند درد، سوزش ، اصطکاک ، تاول ها کاملاً مرتبط با کفش است. مشكلات شایع پا مانند ناهنجاری ها و ابتلاء به بیماری های مزمن پا  بر اثر مشکلات مرتبط با کفشها رخ می دهد.

چگونه می توانید پاهای خود را تقویت کنید؟ گروه عضلات در پای شما نیز نقش مهمی در سلامتی شما ایفا می کنند. باید سعی کنید اگر زیاد در محل کار خود می ایستید، عضلات و ماهیچه های پاها را منقبض کنید و ورزش کنید تا خون بیشتری در پاهای شما روان شود. پیاده روی نیز یکی از مهمترین فعالیت هایی است که به سلامت پاها کمک می کند.  به مدرسه فرزندتان بروید. به جای ارسال ایمیل به سمت میز همکار خود بروید و سعی کنید صبحها راه بروید.

حرکات کششی نیز می تواند به افزایش سلامت پاها کمک شایانی می کند. تحقیقات نشان می دهد 20 تا 30 دقیقه در روز تمرینات کششی باعث طولانی تر شدن سلامت پاها خواهد شد.جالب است بدانید هر انداز بیشتر به کاهش وزن خود اهمیت دهید، بیشتر می توانید به سلامت پاهای خود امیدوار باشید. توصی می شود کفشهایی را استفاده کنید که امکان تعریق و تنفس پا را فراهم کند. سلامت پاها نه تنها به پیشگیری از مشکلات حرکتی، مشکلات استخوانها و مواردی مشابه کمک می کند.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 12 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode