ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 دي 1398     |     کد : 190563

رئیس سازمان دارالقرآن کشور :

در مسیر آموزش قرآن نباید تصدی‌گری کنیم باید تسهیل‌گری کنیم

حجت الاسلام اخوان: باید در مسیر آموزش قرآن عشق و انگیزه وجود داشته باشد، ما نباید تصدی‌گری کنیم ما باید تسهیل‌گری کنیم.

حجت الاسلام اخوان: باید در مسیر آموزش قرآن عشق و انگیزه وجود داشته باشد، ما نباید تصدی‌گری کنیم ما باید تسهیل‌گری کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اخوان رئیس سازمان دارالقرآن کشور در دیدار روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که روز گذشته (هفتم دی ماه) در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد گفت: قرائت و تلاوت زیبای قرآن زیبایی یک بنای فاخر است که مردم با دیدن این بنا باید بیایند داخل این بنا و اعماق این بنا را درک کنند جامعه باید با قرآن انیس و مونس باشد و قرآن نباید از کتاب زندگی به کتاب تزئینی تبدیل شود.

وی بیان کرد: ریاست سازمان بر این امر تاکید دارد که بدنه سازمان باید قرآنی بشود، باید همه افراد قرآنی فکر و عمل کنند، ما باید همه جامعه را به سمت قرآنی شدن پیش ببریم، حضرت آقا هم یک تاکید ویژه‌ای دارند بر جلسات قرآن خانگی که می‌فرماید: جلسات قرآن خانگی راه نجات است.هم ظاهر قرآن را برای انسان‌ها درست می‌کند با الفت و انسی که بینشان ایجاد می‌شود، هم عمق قرآن و مفاهیم و معارف قرآن را، باید برویم به این سمت.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: باید در مسیر آموزش قرآن عشق و انگیزه وجود داشته باشد، ما نباید تصدی‌گری کنیم ما باید تسهیل‌گری کنیم، یک کاری که مردم بیایند بر سر این سفره، تنها حرکتی که در داخل کشور هیچ کس با آن مخالف نیست قرآن است، ما می‌توانیم با زبان قرآن با جامعه صحبت کنیم.

حجت‌الاسلام اخوان در پایان اظهار داشت: ریاست سازمان انتظار دارد یک شبکه تربیتی و تبلیغی با محور قرآن ایجاد کنیم، ما باید کاری کنیم که همه مردم خود را با قرآن مانوس کنند، ارتباط بگیرند و زندگی قرآنی ایجاد بشود. ما اگر بخواهیم تبلیغ دین را انجام بدهیم باید با زبان خدا انجام بدهیم، اگر تبلیغ انقلاب را می‌خواهیم انجام بدهیم باید با کتاب خدا انجام بدهیم باید ما اول خانواده خود را قرآنی کنیم بعد سراغ مردم برویم.

در ادامه حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهارداشت: ما مخالف جدی آمار کذب هستیم و از همکاران و دوستانی که برای نظام، انقلاب و ولایت، جهادی کار می‌کنند حمایت می‌کنیم. لازم است مسئولین کارهایی که در سطح شهرستان انجام می‌شود را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم.

وی گفت: ما نباید درگیر حاشیه شویم و رصالت اصلی خویش را فراموش کنیم، ما مامور و مسئول کار خودمان هستیم، در بحث دفاع از نظام و انقلاب نباید کوتاه بیاییم و باید به وظیفه خودمان به نحو احسن عمل کنیم و با رجوع به بیانات حضرت امام و نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف سازمان ثابت قدم باشیم و با تلاش و کوشش و اعتقاد قوی پیش برویم.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 9 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode