ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 دي 1398     |     کد : 190464

چند روش موثر برای کاهش وزن پس از 40 سالگی

کاهش وزن در سنین بالای 40 سال اغلب دشوارتر از سنین پایین تر است و در نتیجه برای کاهش وزن در سنین بالا با دشواری هایی بسیار جدی رو به رو می شویم. اما چگونه می توان وزن را کاهش داد.

کاهش وزن در سنین بالای 40 سال اغلب دشوارتر از سنین پایین تر است و در نتیجه برای کاهش وزن در سنین بالا با دشواری هایی بسیار جدی رو به رو می شویم. اما چگونه می توان وزن را کاهش داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :کاهش وزن در سنین بالای 40 سال اغلب دشوارتر از سنین پایین تر است و در نتیجه برای کاهش وزن در سنین بالا با دشواری هایی بسیار جدی رو به رو می شویم. اما چگونه می توان وزن را کاهش داد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، برخی از موارد که می تواند به کاهش وزن کمک کند شامل موارد زیر می شوند:

قبل از غذا خوردن اطلاعات را بررسی کنید

فرقی نمی کند که در رستوران غذا بخورید یا در خانه اما در هر صورت بهتر است قبل از خوردن هر نوع غذا، ابتدا اطلاعات مرتبط با غذاها را بررسی کنید و در صورتی که این غذا ها منجر به چاقی و اضافه وزن می شوند بهتر است این غذاها را نخورید.

استفاده از بطری های آب  پلاستیکی را متوقف کنید

اگر از بطری های پلاستیکی برای خوردن آب استفاده می کنید، بهتر است این کار را متوقف کنید چرا که شواهد نشان می دهند که قرار گرفتن در معرض سموم مانند بیس فنول A (BPA) ، سموم ارگانو فسفات و فتالات ممکن است باعث مشکلات وزن شوند. بسیاری از مطالعات انسانی نشان می دهند که ارتباطاتی مواد شیمیایی و چاقی وجود دارد.

از غذاهای خود عکس بگیرید

گاهی برخی افراد هنگام غذا خوردن متوجه نیستند که حجم غذایی که می خورند بیش از حد است بنابراین توصیه می شود از غذای خود عکس بگیرید، چرا که عکس گرفتن از غذا شما را متوجه حجم غذای مصرفی می کند و باعث می شود در وعده های بعدی نیز مراقب باشید که زیاده روی نکنید.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 1 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode