ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 آذر 1398     |     کد : 190252

استاندار آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی امتحان خود را پس داد/ قدردانی از مرزبانان استان

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر در کشور بعداز اصلاح نرخ بنزین گفت: آذربایجان شرقی در این حوادث و ناآرامی ها امتحان خود را پس داد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث اخیر در کشور بعداز اصلاح نرخ بنزین گفت: آذربایجان شرقی در این حوادث و ناآرامی ها امتحان خود را پس داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه دشمن در این قضایای اخیر می خواست سوء استفاده کند، گفت: ولی مردم این اجازه را به دشمن ندادند.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم آذربایجان و تبریز از همان لحظه‌های اول، صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند، گفت: آنها بار دیگر شعار آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی را ثابت کردند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه ۴۰ سال است که این مردم برای این اسلام و انقلاب خون و جان داده‌اند و از آن حفاظت می‌کنند، ابراز داشت: آذربایجان با وجود اعتراضات صنفی و اقتصادی از سوء استفاده آشوبگران در امان ماند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی استان، ارتش، سپاه و بسیج با همکاری مردم آرامش را به تبرز بازگرداندند. مشکلات آذربایجان کمتر از سایر نقاط کشور نیست ولی مردم اجازه سوء استفاده را به آشوبگران ندادند. البته اگر نظر مقام معظم رهبری در مورد این وقایع نبود، مشکلات بسیار فراتر بود

استاندار آذربایجان شرقی اعتراض را حق قانونی هر فرد دانست و افزود: اعتراض مدنی با اغتشاش فرق دارد، آتش زدن اتوبوس و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال، نشانه اعتراض نیست.

وی گفت: مردم در تامین اموال عمومی نقش دارند و آتش زدن این اموال به معنای نادیده گرفتن حق و حقوق مردم است.

پورمحمدی سپس با اشاره به تلاش های نیروهای انتظامی در استان گفت: نیروی انتظامی در همه صحنه‌ها از آتش سوزی جنگل‌های ارسباران تا امنیت و مسائل دیگر از مردم فاصله نمی‌گیرد.

وی با قدردانی از مرزبانان استان و تلاش آنها در جهت حفظ امنیت مرزهای کشورمان اظهار داشت: آذربایجان شرقی با وجود داشتن ۲۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه، از امن ‌ترین استان ‌های کشور است.

وی همچنین در پایان افزود: امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام هستیم.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در این مراسم سرهنگ محمد احمدی را به عنوان فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات سرهنگ محمدعلی طاهری قدردانی کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode