ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 آذر 1398     |     کد : 190245

حجت الاسلام قرائتی:

نماز باید با برنامه ریزی جزو بدنه آموزش و پرورش شود نه تحمیل

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه نماز بر آموزش و پرورش تحمیل شده است. باید با برنامه ریزی نماز را جز و بدنه آموزش کرد نه اینکه بر آن تحمیل کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متاسفانه نماز بر آموزش و پرورش تحمیل شده است. باید با برنامه ریزی نماز را جز و بدنه آموزش کرد نه اینکه بر آن تحمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن قرائتی صبح امروزسه شنبه ۱۲ آذرماه در اجلاسیه استانی نماز که در سالن جلسات اداره برق ارومیه برگزار شد، افزود: برای داشتن افراد و جوانان کاری در کشور باید انقلابی در حوزه ها و دانشگاه های کشور ایجاد شود و مهارت آموزشی و مهارت معلمی را آموزش دهیم. متاسفانه نماز بر آموزش و پرورش تحمیل شده است باید با برنامه ریزی نماز را جزو بدنه آموزش کرد نه اینکه بر آن تحمیل کرد.

وی بااشاره به اینکه هیچ عبادتی همچون نماز تنوع ندارد، تصریح کرد: نماز ۳۵۰ نوع دارد و از قبل از ظهور اسلام نیز بوده است.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه نماز انسان را از ارتکاب به گناه باز می دارد، اظهار کرد: متاسفانه مدیران و مسئولان فرهنگی کشور در توسعه و گسترش فرهنگ نماز کم کاری کرده اند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور یاد آورشد: بیش از ۹۵ درصد افرادی که در جبهه حضور داشتند بچه های مسجد بودند و اگرالان نیز جنگ شود ۹۰ درصد بچه های مسجد در جبهه حضورخواهند داشت ولی متولیان فرهنگی کمتر در حوزه نماز و مسجد کار کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تکرار گناه باعث بی دینی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید درس های که در حوزه، دانشگاه و  مدرسه تدریس می شود باعث توسعه علم موثر شده تا کشور از مشکلات موجود نجات یابد.

در پایان، طی مراسمی از ۵۰ جلد کتاب خاطره نویسی با موضوع “اولین نماز که خواندم” و ۱۰ هزار انشاء با موضوع نماز رونمایی شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode