ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 آذر 1398     |     کد : 190231

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم به احترام خون شهدا در برابر مشکلات صبوری می‌کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه چینی دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت ایران اسلامی گفت: مردم به احترام خون شهدا در برابر مشکلات صبوری می کنند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه چینی دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت ایران اسلامی گفت: مردم به احترام خون شهدا در برابر مشکلات صبوری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم شامگاه روز یکشنبه در یادواره شهدای روستای شهرک پایین شهرستان هریس با اشاره به اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین در کشور گفت: این طرح مشکلات و نواقص بسیاری داشت ولی نباید به بهانه بنزین در خیابان ها ناامنی ایجاد کرده و به اموال عمومی خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه نباید با حرکات ناپسند آب به آسیاب دشمن ریخت، افزود: البته مردم آذربایجان و شهر تبریز همچون گذشته با بصیرت خود وارد میدان شدند و صف خود را از آشوبگران اغتشاشگران جدا کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص مردم آذربایجان اظهار داشت: مردم تبریز و آذربایجان جزو اولین هایی بودند که مقابل آشوبگران ایستادند و اجازه ندادند برخی افراد فرصت طلب به اموال عمومی آسیب وارد کنند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه در این ناآرامی های اخیر نیروهای انتظامی و امنیتی با سعه صدر و مردم داری با آشوبگران برخورد کردند، گفت: از این نیروهای پرتلاش نیز قدردانی می کنیم.

وی به حضور جوانان آذربایجانی در میدان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: جوانانی که در کنترل آشوب ها نقش داشتند از نسل همان ۱۰ هزار شهیدی هستند که آذربایجان به داشتن آنها افتخار می کند.

امام جمعه تبریز بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم های یادواره شهدا در استان تاکید داشت و اظهار کرد: صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه وجه مشترک وصیت نامه شهدا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا برای ترویج اسلام در دفاع از حریم حرم آل الله تلاش کردند، افزود: به برکت خون شهدا مسئولان با اقتدار و عزت در عرصه ‌های بین ‌المللی از حقوق کشورمان دفاع می‌کنند.

وی به ایثارگری های مدافعان حرم نیز اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روزهای دفاع مقدس نیستند.


نوشته شده در   دوشنبه 11 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode