ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 6 آذر 1398     |     کد : 190171

کتاب رونق تولید از منظر قرآن و روایات اهل بیت (ع) منتشر شد

کتاب « رونق تولید از منظر قرآن و روایات اهل بیت (ع)» با تألیف امیر ارزانی و جستاری در موضوع «اسلام و اقتصاد» پاییز ۹۸ به چاپ رسید.

کتاب « رونق تولید از منظر قرآن و روایات اهل بیت (ع)» با تألیف امیر ارزانی و جستاری در موضوع «اسلام و اقتصاد» پاییز ۹۸ به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگارمهر، کتاب «رونق تولید از منظر قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام» نوشته امیر ارزانی در هفت فصل به موضوعاتی همچون رونق تولید در آیینه آیات وحیانی قرآن کریم، جایگاه کار و تولید در کلام بزرگان دین و علما، اهمیت و ارزش کار و کوشش در روایات دین مبین اسلام، ضرورت برنامه ریزی اقتصادی، آثار کار و تولید، نحوه کار و تولید می پردازد.

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است: حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در روز اول فروردین سال ۱۳۹۸ در اجتماع پرشور مردم در حرم مطهر رضوی طی سخنان مهمی به تحلیل اوضاع اقتصادی کشور پرداخته و با توجه به شرایط موجود، سال ۹۸ را سال رونق تولید نامیدند.

 به دلیل اهمیت این سخنان و نقشی که موضوع رونق تولید در حل مشکلات کشور و نیز شکوفایی اقتصاد جامعه دارد بر آن شدیم تا با جستجو در قرآن کریم و روایات پیامبر گرامی صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت علیهم السلام و نیز بررسی اجمالی سیره آن بزرگواران برخی از مبانی سخنان مقام معظم رهبری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

 بدیهی است که فهم هر یک از آیات و روایات فهم عمیق و دقیق می‌طلبد، لذا برای توضیح آیات قرآن از تفاسیر نور و راهنما بهره برده‌ایم و در بین کتب روایی بیشتر از کتاب شریفه کافی استفاده شده همچنین در بخش های مختلف این کتاب به تناسب و برای توضیح بیشتر سخنانی از مقام معظم رهبری مدظله العالی و استاد شهید مطهری ذکر شده است.


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 6 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode