ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1398     |     کد : 190122

خطبه های نماز جمعه تبریز؛

ضرورت افزایش کنترل و نظارت بر بازار/ حفظ امنیت کشور اولویت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش کنترل و نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: نباید اصلاح قیمت بنزین باعث افزایش قیمت دیگر کالاها شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش کنترل و نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: نباید اصلاح قیمت بنزین باعث افزایش قیمت دیگر کالاها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم ولایی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، گفت: انسان باید از تهدیدها فرصت‌سازی کند و با هر تهدیدی که در جامعه روبه رو می‌شود را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه باید اتحاد فتنه‌گران را درهم شکست، ادامه داد: امیدواریم خدا توفیق دهد تا در برابر این فتنه‌ها بایستیم و این فتنه‌ها را از زمین بردارد و افرادی که قصد فتنه در اینجا را دارد اگر هدایت نشوند را به ذلالت تبدیل کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دعایی در صحیفه سجادیه در رابطه با فتنه افزود: این یک دعای عبور از فتنه است و یک دعای مهم بوده که می‌فرماید، ای خدای من، تو من را هدایت کردی ولی من به لهو روی آوردم، تو من را نصیحت کردی ولی من سخت‌دلی کردم، نعمت‌های خوبی به من دادی ولی من نافرمانی کردم، جایی که من را منع کردی، آمرزش کردی ولی من بار دیگر به سمت گناه حرکت کردم ولی تو اغماض کردی پس حمد باشد بر تو ای خداوند من. این دعا زمینه‌های بروز فتنه را مطرح می‌کند.

آل هاشم ادامه داد: ویژگی‌های زمانه ظهور فتنه عبارت است از آمیختگی حق و باطل، غبارآلودگی فضا، قرار گرفتن در مسیر آشوب است که منجر به خشم و غضب خداوند می‌شود. انحراف از هدایت الهی موجب جهالت و حیرت فرد می‌شود، مقاومت در برابر هدایت و سخن حق نتیجه‌اش دنیاخواهی و خودپرستی است.

وی با بیان اینکه رهبری در درس خارج فقه هفته گذشته ضمن توصیف و تبین حوادث پیرامون مصوبه افزایش قیمت بنزین و چرایی این حوادث مطالبات ای هم از مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم داشتند، گفت: مقام معظم رهبری بر برخورد مطابق قانون با برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت افزایش کنترل و نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: نباید اصلاح قیمت بنزین باعث افزایش قیمت دیگر کالا شود.


نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode