ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1398     |     کد : 190115

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

راهیان نور، بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از اولین روزهایی که کاروان راهیان نور به راه افتاد، ایام عید را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشتم و به حق که راهیان نور، محل آموزش و کلاس درس بوده و بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از اولین روزهایی که کاروان راهیان نور به راه افتاد، ایام عید را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشتم و به حق که راهیان نور، محل آموزش و کلاس درس بوده و بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور، با اشاره به سالروز گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد و سخنان امام راحل در این رابطه، اظهارکرد: شهید تجلایی، لشکر عاشورا، شهید آیت الله مدنی و همچنین مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد نقش بسیار بی بدیلی داشتند.

وی بیان کرد: سپاه، جهاد، عشایر منطقه و تمامی نیروهای مسلح در این عملیات نقش بی بدیلی را ایفا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، افزود: این فرهنگ به ویژه در شرایط فعلی بسیار موثر بوده و هرقدر جوانان با این فرهنگ غنی آشنا شوند، همانقدر در مقابل هجمه دشمنان بیمه می شوند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج، تفکر الهام بخش مقاومت در عصر حاضر بوده و تفکری فراسازمانی و فرامرزی است که امروز به برکت این تفکر، شجره طیبه مقاومت اسلامی در منطقه و جهان اسلام سایه گستر شده است.

وی با تاکید بر اینکه علل ماندگاری و گسترده شدن بسیج را باید در منویات امام راحل و مقام معظم رهبری جست‌وجو کنیم، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری، بسیجی سیاسی است اما سیاست زده نیست؛ آن هایی که می‌گویند بسیج نباید سیاسی باشد بدانند که بسیجی باید سیاسی بوده و از آگاه ترین قشر به مسایل سیاسی باشند اما هرگز نباید سیاست زده شوند.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: طبق گفته های مقام معظم رهبری، بسیجی مجاهد است اما افراطی و بی انضباط نیست؛ بسیجی عمیقا متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست و بسیحی اهل جذب است اما تساهل در اصول نیست.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که بسیجی، غیور و پاسدار خطوط بین حق و باطل است، افزود: تفکر بسیجی در جهان معاصر مرهون امام خمینی(ره) بوده و ایشان، معلم این تفکر و تشکل در عصر جدید هستند.

وی در ادامه تشریح کرد: تفکر بسیجی ویژگی های اصلی دارد که آن را از دیگر تشکل های مبارز و مردمی جهان متمایز می کند و همین مختصات به بسیج جنبه الهام بخشی و الگویی در جهان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه تاکید کرد: جامعه انقلابی از بسیجیان انتظار دارد که بیش از هرکسی به تذکرات مقام معظم رهبری عنایت داشته و اخلاص عمل را در کار خود فراموش نکنند.

بر اساس این گزارش، آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور با حضور مسئولان، راویان و جوانان در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار شد.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode