ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 آبان 1398     |     کد : 190060

استاندار:

مردم تبریز با درک بالای خود فراخوان رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها را ناکام گذاشتند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در جریان حوادث روز گذشته با درک بالای خود، فراخوان رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها را ناکام گذاشتند و امروز نیز آرامش کامل بر استان حاکم است و هیچ مشکلی نداریم.

ایسنا/آذربایجان شرقی: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در جریان حوادث روز گذشته با درک بالای خود، فراخوان رسانه های بیگانه و عوامل داخلی آنها را ناکام گذاشتند و امروز نیز آرامش کامل بر استان حاکم است و هیچ مشکلی نداریم.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی تبریز با اشاره به جوسازی و بزرگنمایی‌ رسانه‌های بیگانه درباره تجمعات مردم تبریز، این فضاسازی‌ها را کذب و دروغ خواند.

وی با بیان اینکه اخبار رسانه های بیگانه و معاند پیرامون وضعیت تبریز کذب محض است، افزود: این شهر قهرمان پرور مهد ایثار و از خودگذشتگی است و جوانان تبریزی برای اعتلای نام ایران جان خود را فدا می‌ کنند نه اینکه برای پیاده سازی اهداف بیگانگان حرکت کنند.

وی  تجمع‌های اعتراضی تبریز را مسالمت آمیز بیان و اضافه کرد: تبریز و آذربایجان در دفاع از ارزش‌های کشور ایستاده‌اند و  مردم این استان همواره از درک و شناخت عمیق نسبت به مسائل کشور برخوردار هستند.

وی هدف دولت از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین را جلوگیری از قاچاق سوخت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه دانست و افزود: دولت تدابیر لازم را برای مدیریت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی اندیشیده است و مردم از این بابت نباید نگرانی داشته باشند.

پورمحمدی گفت: اگر کشور ما با همه گرفتاری‌ها و مشکلات هیچ گاه در طول تاریخ مستعمره نبوده و اگر تبریز به عنوان اسطوره تاریخ شناخته می‌شود، به خاطر فرهنگ متعالی و انسان های فرهیخته ای است که در آن زندگی کرده اند.

وی با قدردانی از خانواده مرحوم صدیقه قره چمنی به خاطر احداث ساختمان جدید کتابخانه مرکزی تبریز، اضافه کرد: مشارکت خیران در اعتلای فرهنگی جامعه و ایجاد فضاهای فرهنگی برای نسل جوان و نوجوان ما درس آموز است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی با تاکید بر این که باید کارهای فرهنگی ماندگار را ارج نهیم، گفت: امروزه برتری کشورها به خاطر منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی، نژاد، زبان و ویژگی هایی از این دست نیست، بلکه به خاطر دانش و فرهنگ ملت‌هاست.


نوشته شده در   دوشنبه 27 آبان 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode