ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 آبان 1398     |     کد : 189986

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

شب خاطره ویژه طلاب جامعه المصطفی تبریز برگزار می شود

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هجدهمین آیین شب خاطره حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه تبریز خبر داد.

 رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری هجدهمین آیین شب خاطره حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد حسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، آیین شب خاطره ۱۸ حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العامیه تبریز عصر سه شنبه (۲۱ آبان ماه) در جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش مهم روحانیون و طلاب در شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: روحانیون و طلاب در تمامی برهه های زمانی به عنوان پرچم دار مبارزه علیه ظلم و استکبار در صحنه حاضر بوده و همواره در کنار مردم، حرکت های مردمی را هدایت و رهبری کرده است، به طوری که اگر نقش آفرینی روحانیت در انقلاب اسلامی نبود امروز دشمنان به اهداف خود در کشورمان دست پیدا می کردند.

رئیس حوزه هنری استان حضور روحانیون در صحنه های مختلف جهاد و شهادت و همچنین جبهه های فرهنگی و اجتماعی تجلی علم و عمل عنوان کرد و گفت: روحانیون و طلاب، نقش موثری در تمام عرصه های حساس و مهم ایفا کرده اند و با حضور گسترده و موثر خود در هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور در سنگر دفاع از حرم نقش بی بدیلی را رقم زده اند.

وی همچنین ادامه داد: روحانیت در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت آن زمان طلاب، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده که این نشان می دهد تا روحانیون در سخت ترین شرایط در خط مقدم دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند.

گفتنی است، آیین شب خاطره ۱۸ حوزه هنری استان با حضور طلاب جامعه المصطفی العامیه تبریز عصر سه شنبه (۲۱ آبان ماه) رأس ساعت ۱۶ در جامعه المصطفی العالمیه واقع در تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، جنب کتابخانه ولیعصر (عج) برگزار می شود.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 21 آبان 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode