ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1398     |     کد : 189919

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

گفتمان‌ دینی می‌تواند باعث تقویت دین‌باوری در نسل آینده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: گفتمان‌های دینی می‌تواند باعث تقویت دین‌باوری در نسل آینده شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: گفتمان‌های دینی می‌تواند باعث تقویت دین‌باوری در نسل آینده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شعبانی صبح امروز در جلسه هماهنگی بین آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: قلب نوجوان، زمین آماده کشت است و این فرصت استثنایی عظیمی که در اختیار ما هست و بایستی از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات موجود، فرصت عظیم کار فرهنگی به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی و خون شهدا برای ما مهیا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای اساتید گفتمان‌های دینی افزود: جوابگویی به مشکلات و شبهات دانش آموزان و اولیا نیازمند آموزش و به‌روزرسانی اساتید این گفتمان‌ها دارد چون اگر گفتمان محتوای عمیقی داشته باشد موردقبول واقع می شود.

شعبانی افزود: گفتمان دینی به‌عنوان یک کار نهادینه‌شده است و با پیگیری آموزش و پرورش استان و تبلیغات اسلامی، قصد داریم امسال این مقوله را قوی‌تر و با هماهنگی‌ بیشتری جلو ببریم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این جلسه بابیان اینکه کار تعلیم و تربیت به مشارکت دستگاه‌های دیگر همچون تبلیغات اسلامی نیاز دارد افزود: برای تربیت دینی و کارهای فرهنگی ما نیازمند حضور طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی در مدارس هستیم و از این حضور استقبال می‌کنیم.

طاهر علمی افزود: گفتمان‌های دینی مثمر ثمراست که باعث اصلاح آسیب‌ اجتماعی و کاهش این معضلات در جامعه شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: گفتمان دینی که باعث ترویج سبک زندگی اسلامی‌شده و پاسخگوی شبهات دینی باشد حتماً از سوی مسئولین و اولیا و دانش آموزان مورد استقبال واقع می‌شود.

وی به‌روزرسانی اطلاعات اساتید را از لازمه‌های مهم برای این گفتمان‌ها برشمرده و افزود: گفتمان‌های دینی باید فرصتی برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های دانش آموزان شود و این در تبلیغ چهره به چهره به دست می‌آید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز با اشاره به سابقه برگزاری گفتمان‌های دینی در سالهای گذشته گفت: باید به‌صورت هدفمند و منسجم در راستای حل مشکلات معنوی دانش آموزان قدم برداشته و این گفتمان‌های را غنی‌تر از سالهای قبل اجرا نماییم.

حجت‌الاسلام خور نژاد حسینی افزود: آسیب‌های اجتماعی منطقه به منطقه فرق می‌کند و باید با تعامل در راستای حل نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت گام برداریم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: گفتمان‌های دینی می‌تواند باعث تقویت دین‌باوری و حل مشکلات دانش آموزان بشود.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 آبان 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode