ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 آبان 1398     |     کد : 189896

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

دشمن به دنبال استفاده از حربه نفوذ در ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقشه های شوم دشمن در کشورمان گفت: حربه نفوذ، آخرین حربه‌ای است که دشمن قصد استفاده از آن را دارد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقشه های شوم دشمن در کشورمان گفت: حربه نفوذ، آخرین حربه‌ای است که دشمن قصد استفاده از آن را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی عصر امروز در جمع مردم شهرستان آذرشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که قدرت‌های جهانی باور به این تخیل داشتند که این انقلاب، مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد.

وی ادامه داد : زمانی که دشمنان از شکست این انقلاب ناامید شدند شروع به جنگ تحمیلی کردند که ملت ایران نیز علی رغم خسارت‌های مادی و از دست دادن جوانان پاک که تقدیم راه انقلاب و مکتب اهل بیت(ع) کردند پیروز از این میدان حساس خارج شدند.

وی افزود : مسائل فرهنگی و اجتماعی، مرحله بعدی دشمنان بود که طراحی کردند؛ منظور از مسائل فرهنگی و اجتماعی، همان فرهنگ دینی و علوی است که آنرا مورد هجمه قرار دادند چرا که معتقد بودند اگر این فرهنگ از بین رود انقلاب، پشتوانه نظری ندارد و مردم از این انقلاب دست برمی‌دارند.

شعبانی بیان کرد : طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور جوانان دهه ۶۰ در جبهه‌های دفاع از حرم و مقاومت نشان داد که فرهنگ انقلابی در بین نسل جدید حضور پر رنگی پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حربه نفوذ، آخرین حربه‌ای است که دشمن قصد استفاده از آن را دارد افزود :دشمنان سعی دارند تا  در سطوح علمی، دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی و حتی موسساتی که در دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی  می‌توانند تصمیم ساز باشند نفوذ کرده و از این طریق مسیر انقلاب را تغییر دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره بر اینکه در وهله کنونی مسئله اول کشور، مسئله اقتصادی است ادامه داد : ملت ایران همانند سال‌های اولیه انقلاب با تمام هوشمندی در صحنه حضور دارند و توطئه‌های پیچیده دشمنان را می‌شناسند.

وی افزود : خون شهداء، مظهر اقتدار ماست و مدیون خون شهداء هستیم.

شعبانی یاد آور شد : یکی از مصادیق بارز نفوذ دشمنان این است که نمی‌خواهند نام شهداء در خیابان‌های ما دیده شود در حالیکه ما در تمام دوران پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی خود مدیون خون شهدا هستیم.


نوشته شده در   دوشنبه 13 آبان 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode