ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 مهر 1398     |     کد : 189588

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

مرز اعزام زائران اربعین آذربایجان شرقی تغییر کرد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از تغییر مرز اعزام زائران اربعین این استان از مرز خسروی به مرز مهران خبر داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی از تغییر مرز اعزام زائران اربعین این استان از مرز خسروی به مرز مهران خبر داد.

علیار راستگو، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش از این براساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، مرز خسروی استان کرمانشاه را به عنوان مرز خروج و ورود زائران و موکب ها اعلام کرده بودند اما از آنجا که استان آذربایجان شرقی قبلا معین استان ایلام بوده و امکانات ما نیز در مرز مهران مستقر شده مکاتباتی که داشتیم مقرر شد، مرز خروجی زائرین و موکب های ما از مرز خسروی به مرز مهران استان ایلام تغییر کند.

وی افزود: با مسئولان استان ایلام نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته و به هم استانی هایی که عازم زیارت اربعین هستند، توصیه می کنم حتما از مرز مهران استان ایلام تردد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: مراسم سالانه اربعین حسینی، کنگره عظیم مسلمانان بوده و همه ما موظفیم برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد باشکوه و تسهیل رفت ‌و آمد زائران همکاری کنیم.

راستگو با تاکید بر فراهم شدن تجهیزات مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مبادی ورودی و خروجی و نقاط تعیین ‌شده در داخل خاک عراق ابراز داشت: ایجاد امکانات ثابت و پایدار در نقاط تعیین‌ شده برای جلوگیری از هدررفت هزینه‌ ها باید مورد توجه دستگاه‌ های مسئول قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال گذشته، ۷۰ هزار زائر از آذربایجان شرقی عازم کشور عراق شدند، افزود: پیش بینی می شود امسال تعداد زائران استان آذربایجان شرقی افزایش پیدا کند.


نوشته شده در   دوشنبه 15 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode