ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 مهر 1398     |     کد : 189585

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی خبر داد

آغاز اجرای رسمی طرح زوج یا فرد خودروها از فردا در تبریز طرح زوج و فرد

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: طرح زوج یا فرد خودروها از پانزدهم مهر سال جاری در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: طرح زوج یا فرد خودروها از پانزدهم مهر سال جاری در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ یونس منفرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ، گفت: طرح زوج یا فرد خودروها خواسته‌ی چندین ساله‌ی اکثر شهروندان تبریزی بود که از شهریور ماه سال جاری به طور ارشادی آغاز شد و نتایج مثبتی به همراه داشت.

وی افزود: این طرح از فردا، دوشنبه پانزدهم مهرماه سال جاری، در هسته مرکزی شهر تبریز که محدوده آن مشخص شده، به صورت رسمی اجرا می‌شود و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

منفرد ضمن قدردانی از همکاری شهردار و اعضای شورای شهر تبریز در خصوص اجرایی شدن طرح زوج یا فرد، بیان کرد: برای اجرای این طرح البته نواقصاتی داریم که نیاز است بار دیگر با همکاری شهرداری تبریز بررسی شود تا شهروندان راحت تر بتوانند در این طرح تردد کنند.

وی عامل انسانی را در بروز تصادفات درون و برون شهری کاملا تاثیرگذار دانست و گفت: عامل انسانی نقش بسیار زیادی در بروز تصادفات دارد و این عامل گاهی تا ۹۰ درصد تاثیرگذار است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی یادآور شد: وسیله نقلیه ایمن می‌تواند خطر مرگ ناشی از تصادفات را کاهش دهد اما عامل انسانی است که وسیله نقلیه را هدایت و کنترل می کند. اجرای مقررات و اعمال قانون تاثیر مستقیمی در کنترل عامل انسانی دارد اما این تاثیرگذاری به طور مقطعی و لحظه‌ای است.

وی در خاتمه خواستار همکاری بیشتر شهروندان در اجرای طرح زوج و فرد خودروها شد و افزود: اجرای این طرح در روان شدن ترافیک هسته مرکزی شهر موثر خواهد بود.


برچسب ها
نوشته شده در   دوشنبه 15 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode