ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 مهر 1398     |     کد : 189575

3 علامت هشدار دهنده که نشان می دهد در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید

یکی از کلیشه ای ترین صحنه ها برای حملات قلبی سوزش قفسه سینه و درد در دستان است. اما جالب است بدانید این موضوع کلیشه ای همیشه صادق نیست و گاهی با برخی علائم ساده می توانند نشان دهند در معرض حمله قلبی قرار دارید.

یکی از کلیشه ای ترین صحنه ها برای حملات قلبی سوزش قفسه سینه  و درد در دستان است. اما جالب است بدانید این موضوع کلیشه ای همیشه صادق نیست و گاهی با برخی علائم ساده می توانند نشان دهند در معرض حمله قلبی قرار دارید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :یکی از کلیشه ای ترین صحنه ها برای حملات قلبی سوزش قفسه سینه  و درد در دستان است. اما جالب است بدانید این موضوع کلیشه ای همیشه صادق نیست و گاهی با برخی علائم ساده می توانند نشان دهند در معرض حمله قلبی قرار دارید.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، برخی علائم هشدار دهنده وجود دارند که می توانند پیش از وقوع حالات خطرناک به شما نشان دهند که در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید.

براساس یک مطالعه که در سال 2016 توسط انجمن قلب آمریکا انجام شد، 45 درصد از کل حملات قلبی ایالات متحده در "سکوت" رخ می دهد. بنابراین بهتر است به علائم هشدار دهنده توجه کنید:

گرگرفتگی

3 علامت هشدار دهنده که نشان می دهد در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید

حتی اگر شما خانمی هستید که در آستانه یائسگی قرار نباید به طور مکرر گرگرفتگی هایی را تجربه کنید. بر اساس یک مطالعه جدید، زنان و مردانی که مرتب دچار گرگفتگی می شوند، فارغ از آزمایشهای هورمونی بهتر است به لحاظ وضعیت قلبی مورد بررسی قرار گیرند.

سرگیجه

3 علامت هشدار دهنده که نشان می دهد در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید

احساس سرگیجه دائمی نیز می تواند بسیار خطرناک باشد.  بر اساس مطالعه انجمن سلامت قلب حدود 24 درصد از بیماران مرد و 27 درصد از بیماران زن از سرگیجه به عنوان یکی از علائم مربوط به انسداد قلبی که تجربه کرده اند یاد کرده اند.

تنگی نفس

3 علامت هشدار دهنده که نشان می دهد در معرض خطر حمله قلبی قرار دارید

فعالیت های زیادی مانند کار کردن و پیاده روی و عبور کردن از پله ها باعث می شود نفس نفس بزنید و این طبیعی است اما اگر وقتی خم می شوید تا کفش خود را ببندید یا  از روی مبل بلند می شوید نفستان به شماره می افتد، بهتر است سری به پزشک متخصص قلب بزنید چرا که احتمال دارد با مشکل قلبی رو به رو شوید.

 


نوشته شده در   دوشنبه 15 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode