ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 مهر 1398     |     کد : 189546

در خطبه‌های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضاییه/مبارزه با فساد باید ادامه یابد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی از رئیس این قوه و دیگر مدیران آن قدردانی کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان اقتصادی از رئیس این قوه و دیگر مدیران آن قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور باشکوه و پرشور مردم ولایی تبریز در مصلی اعظم این شهر برگزار شد اظهار داشت: قوه قضاییه در تداوم مبارزه جدی با مفسدان و اخلال گران اقتصادی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه گفته که دست مفسدان را نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم و اقدامات قاطع قوه قضاییه را ارج می‌نهیم.

وی بابیان اینکه مبارزه با فساد باید ادامه یابد، افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی هر چه‌بهتر اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

امام‌جمعه تبریز سپس در خصوص امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: موقع امربه‌معروف و نهی از منکر تذکرهای خود را با استناد به قرآن و با ابزارهایی چون هنر و داستان بیان کنیم. تذکر باید محکم، رسا همراه باکرامت و نرمی باشد.

نامزدهای انتخاباتی نباید یکدیگر را تخریب کنند

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی نباید یکدیگر را تخریب کنند، بنا به فرموده امام (ره) کارشکنی و تخریب موجب انحطاط و سقوط می‌شود، باید کاندیداها خودشان را اثبات کنند.

وی افزود: نماینده مجلس نباید به دنبال قدرت‌طلبی باشد که انسان را به تباهی می‌کشاند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شعر محرم گفت: این کنگره اقدام فرهنگی تأثیرگذاری بود که در تبریز برگزار و دو کتاب در آن رونمایی شد. آیین نکوداشت استاد ایوب شهبازی، رونمایی کتاب در پایگاه شهید فکوری از دیگر اقدامات فرهنگی تأثیرگذار تبریز در هفته گذشته بود.

وی گفت: نمایشگاه تولیدات بومی در محل مصلی دایر شده که هدف اصلی آن پیوند فرهنگی نماز جمعه بارونق تولید است.

فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد

آل‌هاشم هفته ناجا را یادآور شد و افزود: نیروی انتظامی تاکنون ۱۳۰۰۰ شهید و ۲۲۰۰۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده، فعالیت‌های ناجا برای ایجاد نظم و قانون‌مداری در جامعه بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار است. امید است نیروی انتطامی همیشه که  مقتدر و مهربان با مردم است، موفق باشد چراکه این دو عنصر مکمل هم هستند.

امام‌جمعه تبریز افزود: مردم غیرتمند آذربایجان قدرشناس کارکنان خدوم نیروی انتظامی به‌ویژه نیروهای مستقر در استان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه به تلاش‌های دشمن برای به مذاکره کشاندن مقامات ایران اشاره‌کرده و فرمودند فشار حداکثری دشمن شکست خواهد خورد.

وی ابراز داشت: آمریکایی‌ها خیال می‌کردند باسیاست فشار حداکثری علیه ایران به‌ویژه در مسائل اقتصادی، می‌توانند ما را شکست دهند اما خودشان به‌زحمت افتادند.

امام‌جمعه تبریز افزود: یمنی‌ها در پاتک بزرگ‌ترین زمینی، ۲۰۰۰ نظامی سعودی را دستگیر کردند که این عملیات را بزرگ‌ترین عملیات از زمان شروع این جنگ دانسته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان به دیدار خود با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران اشاره کرد و گفت: بنیاد حسین‌اُف در این دیدار اعلام کرد که امسال حدود ۱۹ هزار نفر از جمهوری آذربایجان در مراسم اربعین شرکت خواهند کرد.

وی، روز دامپزشکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کنترل بیماری دام و طیور و آنفوآنزای فوق حاد پرندگان از جمله کارهای دامپزشکی است که در راستای رفع و انهدام تلاش زیادی می‌کنند.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 12 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode