ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 مهر 1398     |     کد : 189468

سیاست کشورهای اروپایی در کنار آمریکا تضعیف جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تواضع در رفتار را از مصادیق تقوا دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تواضع در رفتار را از مصادیق تقوا دانست.

وی در ادامه سلسله مباحث خانواده در خطبه اول، فروتنی نسبت به والدین و شکسته نفسی در رفتار با دیگران را از ضروریت‌های اخلاقی مومنان دانست.

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به توصیه‌های قرآنی در رابطه با تواضع در رفتار با دیگران، نگاه رأفت‌گونه به والدین و رعایت حرمت آنان را از توصیه‌های دین اسلام به مومنان دانست.

خطیب جمعه سردرود در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با اشاره به نشست سالانه سازمان ملل یادآور شد: تجربه نشان داده است این‌گونه اجلاس‌ها تاثیر چندانی در مسائل روز بین‌المللی ندارد و صرفا محلی برای انتقال پیام کشورهاست و همیشه حواشی آن بر متن جلسات غالب بوده است.

جلیلی با اشاره به استقبال سران کشورهای اروپایی برای دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران، آن را حاصل اقتدار نظام اسلامی و ثمره دستاوردهای چشمگیر نظامی، قدرت حضور منطقه‌ای و تاثیرگذاری در معادلات جهانی دانست.

وی، سیاست کشورهای اروپایی را همچون سیاست‌های آمریکا و اهداف آنان را تضعیف جبهه مقاومت دانست.

امام جمعه سردرود از سخنان رئیس جمهور ایران اسلامی به‌ویژه در محکومیت معامله قرن رژیم صهیونیستی، محکوم کردن جنایات عربستان و متحدان آن بر مردم یمن، محکوم کردن سیاست یک بام و دو هوای اروپا تشکر کرد.

وی، مدیریت جهادی و توجه به مقوله تولید را از راهکارهای جدی رفع مشکلات داخلی دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب اسلامی با اعضای مجلس خبرگان رهبری، مقاومت در برابر فشارهای دشمن، تکیه بر نیروهای جوان، ایمان به خداوند منان، عزم‌ و اراده ملی را از تجربیات ناب دفاع مقدس و سیره رزمندگان اسلام دانست و درس گرفتن از مجاهدت‌های آن ایام را از ضرورت‌های پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها بیان کرد.

امام‌جمعه سردرود با اشاره به بیانات معظم له، ایران اسلامی امروز را بسیار قوی‌تر از ایران ابتدای انقلاب و دشمنان امروز را به مراتب ضعیف‌تر از دشمنان ابتدای انقلاب دانست و آن را حاصل تقویت و ترویج سیاست مقاومت در دنیا دانست.

جلیلی اعتماد به وعده‌های الهی، صداقت و کار جهادی، مبارزه همه جانبه با فساد، کمک به رفع موانع تولید، پرهیز از اتهام زنی به نیروهای انقلابی و پرهیز از ناامید کردن مردم با استفاده از ابزار فضای مجازی را از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری دانست.


نوشته شده در   شنبه 6 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode