ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 شهريور 1398     |     کد : 189297

برنامه تحقیقات اپل چیست؟ / همه آنچه باید در مورد برنامه بهداشت اپل برای کاربران اپل واچ بدانید

برنامه تحقیقات اپل برای مطالعات خاص استفاده از ساعت اپل در دست اجرا است. برنامه هایی که به گفته اپل قرار است سلامت کاربران اپل واچ را ارتقا دهند.

برنامه تحقیقات اپل برای مطالعات خاص استفاده از ساعت اپل در دست اجرا است. برنامه هایی که به گفته اپل قرار است سلامت کاربران اپل واچ را ارتقا دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  :برنامه تحقیقات اپل برای مطالعات خاص استفاده از ساعت اپل در دست اجرا است. برنامه هایی که به گفته اپل قرار است سلامت کاربران اپل واچ را ارتقا دهند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برنامه تحقیقاتی اپل واچ به کاربران  اجازه می دهد تا به مطالعه تحقیقات پزشکی بپردازند یا به عبارتی دقیق تر بخشی از این مطالعات شوند.

تا کنون سه مطالعه دیگر نیز در زمینه سلامت و بهداشت کاربران اجرایی شده است، از جمله مطالعه در مورد چرخه قاعدگی زنان ، مطالعه قلب و حرکات بدنی و دیگری با تمرکز بر سلامت شنوایی. اکنون اپل یک برنامه تحقیقاتی جدید را برای اپل واچ اعلام کرده است ، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که صاحبان اپل واچ در آمریکا بتواند در مطالعات تحقیقات بهداشتی شرکت کند. این برنامه در رویداد اپل در تاریخ 10 سپتامبر فاش شد ، جایی که از محصولات جدیدی مانند آیفون 11 ، اپل واچ سری 5 و اپل تی وی + نیز رونمایی شد.

برنامه تحقیقات اپل چیست؟ / همه  آنچه باید در مورد برنامه بهداشت اپل برای کاربران اپل واچ بدانید

هدف از این برنامه این است که کاربران علاقه مند برای شرکت در مطالعات بهداشتی ، به راحتی و با پوشیدن اپل واچ ، بتوانند به راحتی و به صورت خصوصی نقشی در تحقیقات سلامت داشته باشند. در این رویداد ، اپل گفت که برنامه اطلاعاتی را بدون ورود به اطلاعات شخصی جمع آوری می کند ، بنابراین نمی توان کاربران خاصی را با داده های پزشکی جمع آوری شده مرتبط کرد.برنامه تحقیقات اپل به شما امکان می دهد تا در مطالعات ثبت نام کنید و داده های خود را ردیابی کنید.

این ابتکار (هم برنامه و هم مطالعات مرتبط با آن) کار دیگری است که اپل قبلاً برای عرضه اپل واچ به عنوان یک وسیله بهداشتی انجام داده است. به عنوان مثال ، در سال 2017 ، اپل مطالعه گسترده قلب قلب اپل را انجام داد که شامل بیش از 400 هزار شرکت کننده بود.


نوشته شده در   دوشنبه 25 شهريور 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode