ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1398     |     کد : 189201

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است

امام جمعه بناب گفت: مشکلات اقتصادی از ناحیه سوءمدیریت‌ها بود و سوءمدیریت‌ها باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شد. بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است

 امام جمعه بناب گفت: مشکلات اقتصادی از ناحیه سوءمدیریت‌ها بود و سوءمدیریت‌ها باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شد.
بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام محرم با بیان اینکه دهه اول محرم یادآور ماجرای عظیم عاشوراست؛ اظهار داشت: تا دنیا هست قصه عاشورا باقی است و هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با تشریح اهداف و فلسفه قیام عاشورا اذعان کرد: شهادت امام حسین (ع) و اصحاب آن حضرت حجت را تمام و اسلام را بیمه کرد و روح جسارت در امت ایجاد کرد و خفتگان امت را یکی پس از دیگری بیدار کرد و حرکت توابین و قیام مختار غوغایی از این بیداری بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برخاسته از نهضت و قیام عاشوراست، تصریح کرد: متأسفانه در داخل برخی برای از بین رفتن انقلاب دامن می‌زنند.

باقری‌بنابی گفت: به برکت اخلاص و تدابیر مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و مقاومت و استقامت شما مردم امروز ایران اسلامی در اوج عزت و عظمت قرار دارد و درخشش و هیمنه مردم ایران اسلامی زبانـزد شرق و غرب است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز جایگاه جمهوری اسلامی در رتبه‌های بالایی قرار دارد؛ خاطرنشان کرد: خداوند نبخشد آنهایی را که به مسائل اقتصادی دامن زدند و بیشتر این مشکلات اقتصادی از ناحیه سوءمدیریت‌ها بود و سوءمدیریت‌ها باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه ضمن تجلیل از زحمات و دلاورمردی‌های مدافعان حرم اظهار کرد: مهدی سبزی یکی از افتخارات شهرستان بناب است که به علت افتخاراتی که آفرید و اخیراً از ناحیه مقام عظمای ولایت به دریافت نشان فتح مفتخر شد که این افتخار را برای مردم شهرستان بناب، خانواده محترم سبزی و سایر همرزمان وی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.


نوشته شده در   شنبه 16 شهريور 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode