ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مرداد 1398     |     کد : 189000

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

شیخ زکزاکی با سفارش و دخالت آمریکا از هند به نیجریه بازمی‌گردد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به روند درمان شیخ زکزاکی گفت: شیخ زکزاکی با سفارش و نفوذ آمریکا از هند به نیجریه بازمی‌گردد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به روند درمان شیخ زکزاکی گفت: شیخ زکزاکی با سفارش و نفوذ آمریکا از هند به نیجریه بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضو  پرشور و باشکوه مردم ولایی این شهر در مصلی اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد، افزود: شیخ زکزاکی که برای دوره درمان به هندوستان اعزام شده بود، با سفارش آمریکا به نیجریه بازمی گردد.

وی با اشاره به ۲۱ مرداد سالروز زلزله تلخ ورزقان گفت: یاد و خاطره جان باختگان زلزله ارسباران را گرامی می داریم و باید همیشه در برابر زلزله آماده باشیم.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: مساجد و هیات های عزاداری در روز غدیر به جشن و سرور بپردازند و به هیچ عنوان قبل از عید غدیر به استقبال محرم نروند و این دستور اهل بیت(ع) است که در شادی آنها شاد و در غم آنها غمگین شویم.

آل هاشم ادامه داد: زندگی امام موسی کاظم(ع) سراسر مبارزه و شگفت آور و درس آموز بود و باید از ایشان درس بگیریم.

وی سپس در خصوص انتخابات مجلس گفت: کسانی که قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند باید توانایی و تخصص لازم و البته تعهد داشته باشند، فردی که تعهد نداشته باشد نه تنها نمی تواند به اسلام و کشور خدمت کند بلکه ممکن است خسارت به بار آورد.

آل هاشم افزود: آزادگان جوانی و طراوت خود را در راه خدا داده اند اما چون با خدا معامله کرده اند ضرر نکرده اند، آزادگان با صبر و استقامت خود به نظام و اسلام آبرو داده اند.

وی ادامه داد: مسئولان و بنیاد شهید توجه کنند که حل مشکل آزادگان نباید در پیچ و خم مسایل اداری بماند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: نیروهای جهادی بسیج خدمات گسترده ای در مناطق محروم ارائه داده اند. امیدواریم شعار خدمت رسانی و سازندگی در جامعه همگانی شود و فرهنگ جهادی با حمایت از بسیج سازندگی فراگیر شود.

وی گفت: جهادگر شهید فرهاد نعمتی در راه خدمت رسانی به شهادت رسید اما هنوز هم که هنوز است پرونده شهادت او در بنیاد شهید حل نشده است.

وی ابراز داشت: امروز نیروهای مسلح ما افتخار می کنند که فرماندهی مقتدر و هوشمند چون رهبر معظم انقلاب را بالای سر خود دارند.

وی گفت: برای پاسخ به شبهات جامعه نیاز داریم که خواهران در حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

آل هاشم در خصوص مجتمع مس سونگون نیز گفت: با پیگیری های مسئولین، تجهیزات کارخانه مس سونگون که به سایر استان ها منتقل می شد، به این کارخانه بازگشت.

وی گفت: عقب نشینی عربستان و امارات از مواضع خود در یمن، تحولات مهمی است که در منطقه رخ داده که باز هم تحقق پیش بینی های رهبر انقلاب برای افول قدرت آمریکا را نشان می دهد.

وی گفت: رفع توقیف اموال بنیاد علوی در آمریکا و رفع توقیف نفتکش ایرانی دو پیروزی بزرگ در راستای تدبیر عزتمندانه رهبر انقلاب است که مبارک مردم ایران باشد.


نوشته شده در   جمعه 25 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode