ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398     |     کد : 188990

در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با شهردار تبریز مطرح شد؛

نقطه کانونی تبلیغات اسلامی نیروی انسانی توانمند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نقطه کانونی سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انسانی توانمند در درون و نیروهای مرتبط است که با آموزش می توان گامی به جلو برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نقطه کانونی سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انسانی توانمند در درون و نیروهای مرتبط است که با آموزش می توان گامی به جلو برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر،ایرج شهین باهر ،شهردار تبریز امروز با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در این دیدار گفت: لازمه جامعه امروز ما این است که بتوانیم با همه اقشار مختلف جامعه به زبان خودشان صحبت کنیم و همه را در مسائل دینی و تبلیغی مشارکت دهیم و جامعه هدف ما عده ای خاص نباشند و برای همه سلایق برنامه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متخصص رویکرد جدید اداره کل تبلیغات اسلامی در استان است که امیدواریم با این رویکرد بتوانیم اهداف فرهنگی و تبلیغی خود را پیش ببریم و گامی به جلو برداریم.

ایرج شهین باهر نیز در این دیدار ، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حسن شعبانی به این سمت، اظهار کرد: دین مبین اسلام برای رستگاری انسان ها در زندگی دنیوی و اخروی برنامه های مشخصی دارد و اکثر مشکلات به وجود آمده در جامعه به دلیل عدم توجه به آموزه های دینی هست و باید برای حل معضلات جوامع به فرامین دینی توجه داشته باشیم.

وی افزود: توجه به مسائل دینی توسط اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، می تواند در حل بسیاری از مشکلات و کاستی های جامعه کارساز و مفید باشد  و این تنها مسئولیت یک دستگاه و نهاد نیست و باید همه ارگانها و مسئولین نسبت به این مهم احساس مسئولیت نمایند.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعامل بین اداره کل تبلیغات اسلامی  آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شاهد اتفاقاتی خوب در شهر تبریز باشیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode