ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1398     |     کد : 188899

دشمن فروپاشی بنیان خانواده در جامعه ایرانی را دنبال می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه سلسله مباحث خانواده با اشاره به وظایف فرزندان در قبال والدین، احسان و نیکی و تکریم جایگاه آنان را از سفارش‌های ائمه اطهار و قرآن کریم دانست

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه سلسله مباحث خانواده با اشاره به وظایف فرزندان در قبال والدین، احسان و نیکی و تکریم جایگاه آنان را از سفارش‌های ائمه اطهار و قرآن کریم دانست.

وی، یکی از اهداف دشمن را برای ضربه زدن به جایگاه ‌خانواده، ترویج زندگی غربی و فروپاشی بیان خانواده دانست.

خطیب جمعه سردرود با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام محمدباقر(ع)، از‌ جمله برجستگی‌های زندگی آن امام عزیز را مبارزه جدی با تحریفات دینی و تربیت شاگردان در طراز اسلام دانست.

جلیلی، با‌گرامیداشت دهه امامت و ولایت، غدیر را نقطه عطف تاریخ اسلام دانست و از برگزاری مراسم‌ سخنرانی در این دهه هر شب در یکی از مساجد سردرود خبر داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود ضمن توصیه نمازگزاران و عموم مردم به حضور پرشور در این مراسم‌، خواستار برگزاری ویژه برنامه‌ها و جشن‌های عمومی این مناسبت بزرگ‌ در سطح شهر شد.

جلیلی با اشاره به فروش قابل توجه بنزین تولید شده در پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بازار بورس ضمن تبریک این موفقیت بزرگ، این مهم را که حاصل کار جهادی قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بسیار مهم توصیف کرد.

وی با اشاره به قرارگرفتن این اتفاق در زمان تحریم‌های دشمنان و همچنین استفاده ایران از منابع مشترک با کشورهای همسایه، مقاومت و روحیه خودباوری را راهکار اساسی حل مشکلات داخلی دانست.

امام جمعه سردرود با اشاره به اقدامات اخیر یمن در پاسخ به حملات عربستان سعودی، آن را حامل پیام‌های مهم به دشمنان دانست.

وی موشک‌های نیروهای یمنی را پیام هوشیار باش برای عربستان دانست که ضعف سامانه‌های پدافندی عربستان را  به رخ آنان کشید.


نوشته شده در   جمعه 18 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode