ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مرداد 1398     |     کد : 188896

شهردار تبریز مطرح کرد:

نقش‌ ویژه خبرنگاران درتحقق گام دوم انقلاب/مهر رسانه تاثیرگذار است

شهردار تبریز گفت: گفت: توجه به هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حاکی از این است که خبرنگاران در تحقق تمام این توصیه‌ها می‌توانند نقش‌آفرین و موثر باشند.

 شهردار تبریز گفت: گفت: توجه به هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حاکی از این است که خبرنگاران در تحقق تمام این توصیه‌ها می‌توانند نقش‌آفرین و موثر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین‌باهر شامگاه گذشته به مناسبت روز خبرنگار  در دفتر سرپرستی خبرگزاری مهر در آذربایجان شرقی حضور یافت و در جمع خبرنگاران این رسانه اظهار کرد: مشارکت مردمی که یکی از اصلی‌ترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به شمار می‌آید، در واقع محوری است که خبرنگاران عزیز می‌توانند در تحقق آن بیش‌تر مثمر ثمر واقع شوند.

شهردار تبریز نقش خبرنگاران و رسانه‌ها را در توسعه شهرها تعیین‌کننده دانست و افزود: رسانه‌ها از ابتدای تاریخ وظیفه بیداری جامعه را بر عهده داشته‌اند و در عصر کنونی نیز از ضرورت‌های دموکراسی به شمار می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه تخصصی خبرنگاران به موضوعات مختلف از جمله مسائل شهری می‌تواند کارسازتر باشد، بیان کرد: مدیران شهری باید انتقادپذیر باشند و معتقدیم که خبرنگاران بهترین بازرس عملکرد مدیران هستند.

او همچنین تصریح کرد: امروزه باید تمام پروژه‌هایی که در سطح شهر عملیاتی می‌شود، پیوست اطلاع‌رسانی داشته باشد چراکه در غیر این‌صورت نمی‌تواند موفق باشد.

شهین‌باهر یادآور شد: اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها بازخورد یک پروژه را به ما مدیران شهر منتقل می‌کنند، باعث می‌شود در پیش‌برد پروژه نظرات مردمی را هم در نظر بگیریم و به نتیجه‌ای مطلوب‌تر برسیم.

شهردار تبریز فضای آزاد اطلاع‌رسانی را عامل جلوگیری از بروز مشکلات و کاستی‌ها دانست و گفت: معتقدم اگر ۵۰ سال پیش تمامی افراد به شکل امروزی به رسانه و شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشتند، هرگز عنوان باغ‌شهر در تبریز از بین نمی‌رفت.

او در پایان تصریح کرد: خبرنگاری جزو مشاغل و حرفه‌هایی است که شاید برای شخص توجیه اقتصادی نداشته باشد اما برای توسعه و اعتلای جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


نوشته شده در   جمعه 18 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode