ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 مرداد 1398     |     کد : 188878

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خبرنگاران دیده بانان آگاهی هستند/ ضرورت حمایت از جامعه خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانان آگاهی هستند، گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به رسانه های داخلی، رنج های جاده اطلاع رسانی را بر خبرنگاران شیرین می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانان آگاهی هستند، گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به رسانه های داخلی، رنج های جاده اطلاع رسانی را بر خبرنگاران شیرین می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم صبح امروز در دیدار هیئت مدیره تشکل های خبری به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه رسانه، خبرنگاران را سفیران آگاهی در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: خبرنگاران توانسته اند علی رغم مشکلات معیشتی، شغلی، صنفی و انواع چالش هایی که در عرصه آگاه سازی با آن مواجه هستند، ارزش والایی را در سطح جامعه به دست بیاورد.

وی در ادامه با بیان اینکه خود در عرصه خبر نیز فعالیت داشته است در خصوص اهمیت بازیابی هویت اصلی خبرنگاران تبریزی گفت: خبرنگاران تبریز و استان، دارای پتانسیلی بسیار بالا هستند که با حمایت های مسئولان استانی می توانند جایگاهی به مراتب رفیع تر از وضعیت امروزی خود کسب کنند.

امام جمعه تبریز در بخش بعدی سخنانش در خصوص محتوای خبر و جریان سازی های رسانه ها عنوان کرد: جریان سازی فرهنگی نباید در هیچ رسانه داخلی کمرنگ شده و از حساسیت بیفتد، البته این جریان سازی می تواند حاصل تولید محتوای خوب باشد.

آل هاشم ادامه داد: بخش اعظمی از مشکلات ناشی از فصای مجازی و شبکه های اجتماعی می تواند با یک عکس العمل مناسب و در خور حل شود.

امام جمعه تبریز در ادامه سخنانش به لزوم دفاع همه جانبه رسانه ها از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی، تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تقویت باورهای دینی مردم و سبک زندگی ایرانی - اسلامی بیان کرد: با وجود این حجم از تبلیغات فرهنگ غلط غربی، جای خالی فعالیت های فرهنگی شبانه روزی، رسانه های داخلی بیش از پیش خودنمایی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را از اصلی ترین مسئولیت های رسانه ها دانست و با اشاره به تحریم های همه جانبه حاضر در کشور بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، منشور عملکردی است که دیروز، امروز و راه و چاره فردای انقلاب اسلامی را نشان می دهد و نقش رسانه ها در تبیین این منشور عملکردی بی بدیل است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خبرنگاران را کم حاشیه ترین قشر جامعه دانست و گفت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای رسانه ای است که از شرایط حاکم بودن اخلاق در جامعه پایبند بودن اهل قلم به اخلاق رسانه ای است. بی اخلاقی در سطح رسانه می تواند تمام مردم را تحت الشعاع قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش بعدی سخنانش از رسانه ها خواست سطح امیدواری را در جامعه ارتقا بخشیده و توجه ویژه ای به اخبار خوب داشته باشند.

وی افزود: کارهای خیر، ازدواج آسان، نماز جمعه و سایر فرهنگ های ایرانی - اسلامی از مواردی است که همت ویژه رسانه ها را می طلبد.


برچسب ها
نوشته شده در   پنجشنبه 17 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode