ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 مرداد 1398     |     کد : 188817

تمام تهدیدات دشمنان در سایه ایستادگی به فرصت تبدیل شدند

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ملتی که دنبال استقلال و رسیدن به قله‌های کرامت است، باید آستین همت بالازده و با تحمل تلخی‌ها و سختی‌ها و با خودباوری موانع پیش‌رو را کنار بزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ملتی که دنبال استقلال و رسیدن به قله‌های کرامت است، باید آستین همت بالازده و با تحمل تلخی‌ها و سختی‌ها و با خودباوری موانع پیش‌رو را کنار بزند.

وی با بیان اینکه در سایه مقاومت و ایستادگی ملت ایران تمام تهدیدات دشمنان به فرصت تبدیل شده‌اند؛ اذعان کرد: تن‌پروری و تنگ نظری باید از سر راه چنین جامعه‌ای به دور باشد.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: بی‌شک و تردید موفقیت‌های حاصله ناشی از رخداد و برکات عظیم انفجار نور در 22 بهمن سال 57 است و این موفقیت و پیروزی تحول عمیق دینی، سیاسی را در کل منطقه به وجود آورده است و قطعاً قیام عظیم برکات متکاثر نیز با خود به همراه دارد که قابل شمارش نیست.

باقری‌بنابی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی و انقلاب منحصر به‌فرد شما مردم موانع بزرگی را از سر راه کنار زده و قله‌های بلندی را فتح کرده است؛ یادآور شد: این نظام و انقلاب در تداوم این پیروزی‌ها به موفقیت‌های بزرگ‌تری نیز دست خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و به یمن نظام جمهوری اسلامی ملت ایران در جایگاه رفیعی قرار گرفته است؛ شما به گرانی مقطعی سکه، دلار و گوشت توجه نکنید.کارشناسان قدر مخالفان نظام صریحاً می‌گویند«آمریکا در برابر عرب‌ها شیر و در برابر جمهوری اسلامی به مانند یک خرگوش رفتار می‌کند».

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در عین حال اظهار کرد: امروز تمام ستون‌های خبری حساس جهان، ستون‌های خبری خود را به ایران اختصاص داده‌اند و اقدامات موفقیت‌آمیز نیروهای همیشه سرفراز سپاه در رأس اخبار بین‌المللی قرار گرفته و نخبه‌های مردم آمریکا می‌گویند« ای کاش ما هم رهبری مثل رهبر ایران را داشتیم».

باقری‌بنابی تأکید کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار باید تلخی‌ها را به جان خرید و امروز قدرت و صلابت فرزندان الهی شما مردم در کل منطقه زلزله راه انداخته است و هر روز سیلی از طرف دشمنان به عنوان میانجی راهی ایران می‌شود تا بیش از این در دنیا خوار و ذلیل نشوند و عمق حقیقت مسئله بسیار بالاتر از اینهاست.

امام جمعه بناب در ادامه با اشاره به سردرگمی دولتمردان آمریکا بیان کرد: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی دولتمردان آمریکا ناشی از ذلت و شکست آنهاست.

بر اساس این گزارش، در پایان خطبه‌های نمازجمعه شهرستان از سوی امام جمعه بناب با اهدای لوحی به سرگرد رضا خدایی فرمانده کلانتری شهرستان بناب به خاطر انتخاب ایشان به عنوان رئیس کلانتری نمونه در سطح کشور از سوی فرماندهی‌کل نیروی انتظامی تجلیل شد.


نوشته شده در   جمعه 11 مرداد 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode